دو مرد سعی می کنند با یک ببر عکس بگیرند، ببینید بعدش چه می شود

دو مرد سعی می کنند با یک ببر عکس بگیرند، ببینید بعدش چه می شود

اکنون در کشورهای جنوب آسیا، کلیک کردن روی عکس‌های فوری با ببرها، پلنگ‌ها و حتی شیرها در باغ‌وحش‌های بزرگ به یک روند رایج تبدیل شده است. تصویر بازنمایی

هیچ کمبودی در ویدیوهایی وجود ندارد که افرادی را نشان می دهد که روی عکس ها و ویدیوها با حیوانات وحشی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی کلیک می کنند، برخی از آنها خنده دار هستند در حالی که برخی دیگر کاملاً خطرناک هستند.

اکنون در کشورهای جنوب آسیا، کلیک کردن روی عکس‌های فوری با ببرها، پلنگ‌ها و حتی شیرها در باغ‌وحش‌های بزرگ به یک روند رایج تبدیل شده است. مردم را می توان دید که به طرز خطرناکی به گربه های وحشی نزدیک می شوند، گربه هایی که زنجیر شده اند، قبل از اینکه افرادی را که آنها را اذیت می کنند یا لامپ های فلاش روشن را به سمت آنها نشانه می گیرند، دو بار فکر نمی کنند.

در ویدئویی که اخیراً در رسانه های اجتماعی دست به دست می شود، دو مرد را می توان دید که سعی می کنند روی عکس ها با یک ببر بزرگ کلیک کنند و عواقب خنده دار را رقم بزنند.

مقالات مرتبط

تماشا کردن:

تماشا کنید: مردی از کامیون بالا می‌رود، بزها را در جاده پرتاب می‌کند. ویدیو ویروسی می شود

تماشا کردن:

تماشا کنید: ویدئویی از خودروی 7 نفره با انرژی خورشیدی ساخته شده از ضایعات، هارش گوئنکا را شگفت زده می کند

این ویدئو دو مرد را نشان می دهد که پشت ببر زنجیر شده در محوطه ای در باغ وحش نشسته اند و دوستشان مشغول عکس گرفتن است. همچنین می‌توانیم ببینیم که ببر به طور مداوم با چوبی به صورتش می‌کوبد.

در ابتدا، ببر ابتدا سعی می کند چوب را نادیده بگیرد، اما لحظه بعد، غرش می کند و دو مرد را می ترساند و آنها را وادار می کند که با عجله از محوطه خارج شوند. آنها را می توان دید که با عجله ای وحشتناک به سمت خروجی می شتابند تا از شر ببر خشمگین در امان باشند و تقریباً در تلاش تصادفی خود برای فرار به زمین می افتند. یکی از آنها پس از بیرون آمدن از محوطه، زانو می زند و برای نجات او در برابر خداوند تعظیم می کند. مرد دیگر را می توان دید که در حال سرزنش همسرش شوکه شده و گریه می کند.

در همین حال، ببر با آرامش آنها را تماشا می کند که با عجله به سمت خروجی حرکت می کنند.

ویدیو را اینجا ببینید:

کاربران شبکه با چندین شکلک خنده در بخش نظرات به این ویدیو واکنش نشان داده اند.

یکی از کاربران نوشت: “تایگر مثل “این دو نفر چه خبر؟”

شخص دیگری گفت: “برای یک عمر هیجان کافی است.”

این ویدیو از اولین باری که به اشتراک گذاشته شد، توسط بیش از 93000 کاربر دیده شده است.

پیش از این، ویدیویی از مردی که سعی می‌کند ببری را در باغ‌وحشی در مکزیک نوازش کند و در نهایت توسط ببر مورد حمله قرار می‌گیرد نیز در فضای مجازی منتشر شد. پس از این حادثه، او به پزشکان اجازه نداد دست آسیب دیده اش را قطع کنند. در طول درمان، او بر اثر حمله قلبی شدید جان خود را از دست داد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام