رئیس آژانس مبهم ایالات متحده تحت فشار است که اجازه می دهد تا انتقال ریاست جمهوری جو بایدن ادامه یابد

امیلی مورفی ، رئیس GSA هنوز بایدن را به عنوان برنده انتخابات تصدیق نکرده است. هنگامی که او این کار را انجام می دهد ، این پول برای انتقال آزاد می شود و راه برای تیم بایدن برای شروع استقرار کارمندان انتقال در آژانس های فدرال روشن می شود

واشنگتن: رئیس یک آژانس مبهم فدرال که مانع انتقال ریاست جمهوری شده است ، قبل از روز انتخابات به خوبی می دانست که ممکن است به زودی وضعیت نامناسبی روی دست او باشد.

قبل از 3 نوامبر ، امیلی مورفی ، رئیس اداره خدمات عمومی ، با دیو بارام ، مردی که 20 سال زودتر در کفش بود ، زوم تماس گرفت.

این گفتگو که توسط دوستان مشترک ترتیب داده شد ، فرصتی بود تا بارام ، 77 ساله ، برای مورفی کمی از تجربه عذاب آور خود با “اطمینان” – وظیفه تعیین برنده مورد انتظار در انتخابات ریاست جمهوری ، که روند انتقال رسمی را آغاز می کند ، بگوید.

بارام در طی مسابقه 2000 کاخ سفید بین جورج دبلیو بوش جمهوری خواه و آل گور دموکرات ، GSA را رهبری کرد که پس از بیش از یک ماه از برگزاری دادگاه عالی ایالات متحده در فلوریدا ، با چند صد رأی تصمیم گیری شد.

بارام یادآور شد: “من به او گفتم ،” من به تو نگاه می كنم و می توانم به تو بگویم كه می خواهی كار درست را انجام دهی. ” “من به شما خواهم گفت آنچه مادرم به من گفت:” اگر کار درستی انجام دهی ، پس تنها کاری که باید بکنی این است که با عواقب آن زندگی کنی. “

10 روز است که رئیس جمهور منتخب جو بایدن برای شکست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از مرز 270 رأی انتخاباتی عبور کرده است. برخلاف انتخابات سال 2000 که برنده انتخابات هفته ها واقعاً ناشناخته بود ، این بار مشخص است که بایدن پیروز شد ، گرچه ترامپ از قبول نتیجه امتناع می ورزد.

اما مورفی هنوز بایدن را به عنوان برنده تصدیق نکرده است ، زیرا روند اجرای انتقال رسمی متوقف شده است. هنگامی که وی اطمینان حاصل کرد که بایدن پیروز شده است ، این پول برای انتقال آزاد خواهد شد و تیم بایدن راه را برای شروع استقرار پرسنل انتقالی در آژانس های فدرال باز می کند.

مقامات دولت ترامپ همچنین می گویند که تا زمانی که GSA این تحقیق را رسمی نكرد ، آنها به Biden جلسات طبقه بندی شده روزانه ریاست جمهوری در مورد اطلاعات را نمی دهند.

مورفی از مصاحبه برای این مقاله خودداری کرد. سخنگوی GSA که به دلیل حساسیت موضوع از معرفی به وی خودداری کرد ، تأیید کرد که مورفی و بارام قبل از انتخابات در مورد تجربه وی در انتخابات نزدیک سال 2000 صحبت کردند.

کاخ سفید نگفته است که آیا درمورد اطمینان از مقامات آنجا و GSA صحبت شده است یا خیر.

در شبکه های اجتماعی و کابل ، مورفی توسط افراد چپ که می گویند او انتقال دموکراتیک قدرت را خنثی می کند مورد سرزنش قرار می گیرد. برخی از طرفداران ترامپ ، به نوبه خود ، می گویند که او درست توسط رئیس جمهور جمهوریخواه ، که با طرح ادعاهای بی اساس ادعاهای بی اساس در مورد کلاهبرداری گسترده رای دهندگان ، به درستی عمل می کند.

مورفی 47 ساله ، آژانس 12000 نفری را هدایت می کند که وظیفه مدیریت سبد املاک و مستغلات دولت را بر عهده دارد و به عنوان مدیر زنجیره تأمین جهانی آن فعالیت می کند. قبل از هفته گذشته ، او به سختی یک نام محبوب در سیاست بود.

وكیل آموزش دیده دانشگاه “ویرجینیا” و “وینك” خود توصیف شده بیشتر 20 سال گذشته را صرف احترام به دانش تخصصی در زمینه تداركات دولتی از طریق یك شغل به عنوان كارمند كنگره جمهوری خواه و در سمت های ارشد در GSA و مشاغل كوچك كرده بود. مدیریت. او در بخش خصوصی کوتاه تر شد و در سال 2016 داوطلب تیم انتقال ترامپ شد.

او تلاش کرد تا از طریق سیاست های حزبی به موقعیتی برسد که در کانون توجه نباشد ، اما غیرقابل انکار یک حاکمیت قدرتمند است.

مورفی در جلسه تأیید سنا در اکتبر 2017 گفت: “من اینجا نیستم تا تیترهای روزنامه را بدست آورم یا نامی برای خود بسازم.” هدف من این است که سهم خود را در کارآمدتر ، موثرتر و پاسخگو بودن دولت فدرال به مردم آمریکا انجام دهم “

با این حال ، مورفی در طول مدت حضور خود در دولت نیز جنجال پیدا کرده است.

مورفی اواخر سال 2017 زمام امور GSA را به دست گرفت و به زودی خود را درگیر نبرد کنگره بر سر آینده مقرهای در حال فروپاشی اف بی آی در مرکز شهر واشنگتن کرد. ترامپ یک طرح یک دهه ای را برای حمله به ساختمان و انتقال آژانس به خارج از پایتخت لغو کرد.

برخی از دموکرات های مجلس نمایندگان بر این عقیده بودند که ترامپ ، که هتلی را با اجاره فدرال در نزدیکی املاک اداره می کند ، نگران انتقال رقابت به سایت FBI در صورت از بین رفتن این برنامه است و وی به دلیل علاقه شخصی خود این طرح را اصلاح کرد. به نظر می رسید مورفی کمتر از یک پاسخ دقیق به یک قانونگذار که در مورد مکالمات با ترامپ و تیمش درباره مقرهای FBI س askedال کرده ، پاسخ داده است.

بازرس کل GSA دریافت که مورفی در جلسه استماع کنگره در سال 2018 پاسخهایی را ارائه داد که “ناقص بود و ممکن است این تصور گمراه کننده را بر جای بگذارد که وی هیچ بحثی با رئیس جمهور یا مقامات ارشد کاخ سفید در روند تصمیم گیری درباره این پروژه نداشته است”.

مورفی در ابتدای کار در GSA در زمان دولت جورج دبلیو بوش ، سر خود را با لوریتا دوان ، مدیر GSA ، کوتاه کرد.

مورفی ، که پس از آن عنوان افسر ارشد خرید را داشت ، یکی از چندین منصوب سیاسی بود که در سال 2007 صحبت کرد پس از معاون کارل روو ، مشاور سیاسی وقت بوش ، در جلسه توجیهی منصوبان سیاسی GSA که وی در آن دموکرات ها را در کنگره معرفی کرد که حزب جمهوری خواه امیدوار بود در سال 2008 از جای خود دور شود.

مورفی از جمله شرکت کنندگان بود که بعداً به مشاوره خاصی گفت که Doan پرسیده است که چگونه GSA می تواند “برای کمک به نامزدهای ما” استفاده شود. مورفی بلافاصله پس از این قسمت آژانس را ترک کرد. بوش سال بعد Doan را مجبور به استعفا کرد.

دانیل برایان ، مدیر اجرایی پروژه غیرانتفاعی نظارت بر دولت ، گفت که این اپیزود این امیدواری را برای وی ایجاد کرده است که مورفی پس از تصدی مسئولیت GSA ، می تواند در برابر فشارهای ترامپ مقاومت کند.

برایان گفت: “او اساساً افشاگر بود.” “من واقعاً فکر می کردم که او توانایی ایستادگی در برابر رئیس جمهور را دارد. به نظر نمی رسد که چنین باشد. “

بارام ، مدیر GSA در دوره بوش گور ، گفت که او نسبت به مورفی احساس همدردی می کند.

بارام گفت: “قانونگذاران جمهوری خواه از او می خواهند که شجاع تر از آنها باشد.”

“مطمئناً ، تصمیم او این است که تصمیم بگیرد ، و او مجبور است یکی از این روزها این تصمیم را بگیرد. اما اگر پنج یا 10 نفر از آنها بیرون بیایند و بگویند: “بایدن برنده شد” آنها می توانند کار را آسان کنند. بیایید به همکار قدیمی سنا خود تبریک بگوییم. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.