رئیس جمهور منتخب جو بایدن پس از لغزش هنگام بازی با سگ ، برای پوشیدن چکمه پا شکستگی می یابد

شکستگی ها به طور کلی با افزایش سن نگران کننده هستند ، اما به نظر می رسد بایدن بر اساس گفته های پزشک و روش درمانی برنامه ریزی شده نسبتاً خفیف باشد

رئیس جمهور منتخب جو بایدن پس از لغزش هنگام بازی با سگ ، برای پوشیدن چکمه پا شکستگی می یابد

تصویر پرونده جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا. AP

ویلمینگتون: دکتر وی گفت: رئیس جمهور منتخب جو بایدن تا چند هفته آینده وقتی بهبود می یابد از شکستن پای راست خود هنگام بازی با یکی از سگ های خود ، چکمه راهپیمایی خواهد پوشید.

دفتر وی گفت که بایدن روز شنبه دچار آسیب دیدگی شد و بعد از ظهر یکشنبه به یک متخصص ارتوپدی در نیوآرک ، دلاور مراجعه کرد.

دکتر وی ، کوین اوکانر ، در بیانیه ای گفت: “در اشعه ایکس اولیه هیچ شکستگی واضحی مشاهده نشد” ، اما کادر پزشکی دستور CT دقیق تر را دادند. اوکانر گفت ، در اسکن بعدی ، شکستگی های کوچکی از دو استخوان کوچک در وسط پای راست او پیدا شد.

اوکانر گفت: “پیش بینی می شود که وی به احتمال زیاد برای چند هفته به چکمه راه رفتن احتیاج داشته باشد.”

شکستگی ها به طور کلی با افزایش سن نگران کننده هستند ، اما به نظر می رسد بایدن بر اساس اظهارات پزشک وی و درمان برنامه ریزی شده نسبتاً خفیف باشد. در سن 78 سالگی او بزرگترین رئیس جمهور می شود وقتی در ژانویه تحلیف شود. او در طول مبارزات انتخاباتی اغلب س questionsالات مربوط به سن خود را رد می کرد.

به گزارشگران پوشش دهنده رئیس جمهور منتخب ، علی رغم درخواستهای متعدد ، فرصتی برای دیدن بایدن در روز یکشنبه به مطب پزشک داده نشد. بایدن که از مطب پزشک خارج شده و برای سی تی اسکن خود به یک مرکز تصویربرداری مراجعه می کند ، بایدن لنگ لک می زند ، اگرچه بدون عصا یا کمکهای دیگر راه می رفت.

بایدن با بازی با میجر ، یکی از دو سگ بایدنز ، آسیب دیدگی را دید. آنها میجر را در سال 2018 به فرزندی پذیرفتند و پس از انتخابات 2008 اولین سگ خود را به نام “قهرمان” بدست آوردند. بایدن ها گفته اند که سگهایشان را به کاخ سفید می آورند و همچنین قصد دارند یک گربه تهیه کنند.

در دسامبر گذشته وی گزارش پزشکی را منتشر کرد که نشان می داد وی برای حفظ کلسترول خود در سطح سالم استاتین مصرف می کند ، اما دکتر وی وی را “سالم ، با نشاط” و “مناسب برای انجام موفقیت آمیز وظایف ریاست جمهوری” توصیف کرده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.