رئیس سابق IYC آسام که پس از متهم کردن Srinivas BV به آزار و اذیت اخراج شد، کنگره را جرأت داد تا تحقیقات داخلی را انجام دهد.

رئیس سابق IYC آسام که پس از متهم کردن Srinivas BV به آزار و اذیت اخراج شد، کنگره را جرأت داد تا تحقیقات داخلی را انجام دهد.

آنگکیتا دوتا، رئیس سابق IYC Assam. فیس بوک.

آنگکیتا دوتا، رئیس سابق IYC Assam، روز سه‌شنبه، کنگره را جرأت کرد تا یک تحقیق داخلی در مورد ادعای او علیه رئیس ملی شاخه جوانان سرینیواس BV مبنی بر آزار و اذیت او در شش ماه گذشته انجام دهد.

«روز عید، حزب مرا اخراج کرد. دوتا گفت: در حالی که پرونده ادامه دارد، کنگره باید یک تحقیق داخلی را آغاز کند و حقیقت را کشف کند. اولین پست.

او افزود: «اگر آنها تحقیق کنند، متوجه خواهند شد که بسیاری از زنان شاغل به دلیل Srinivas BV از کنگره جوانان کنار گذاشته شده اند.

دوتا همچنین در کنگره آسام به دلیل تگ کردن او در یکی از آخرین توییت هایش که پس از اخراج او از حزب منتشر شد، انتقاد کرد.

او نوشته است: «خجالت بکشید و حداقل با توجه به خدمات چند سال گذشته من را در اتهامات خود حداقل از طرف مقامات رسمی تگ نکنید.

چند روز پس از اینکه او سرینیواس بی وی و واردان یاداو، دبیر مسئول کنگره جوانان هند (IYC) را متهم کرد، کنگره در 22 آوریل، دوتا را به مدت شش سال به دلیل “فعالیت های ضد حزبی” اخراج کرد.

طارق انور، دبیر کل کنگره گفت: “رئیس محترم کنگره، دکتر انگکیتا دوتا، رئیس کنگره جوانان آسام پرادش، را به دلیل فعالیت های ضد حزبی او به مدت شش سال از عضویت اصلی حزب اخراج کرد.” انتشار

همچنین بخوانید: چند روز پس از شکایت تبعیض جنسی علیه رئیس ملی، رئیس کنگره جوانان آسام اخراج شد: چه خبر است؟

هفته گذشته آمیت مالویا، رئیس سلول فناوری BJP در توییتی نوشت: “این مدل کنگره برای توانمندسازی زنان است! به جای فراهم کردن بستری برای شنیدن نارضایتی‌هایش، زنی را که ادعای آزار و اذیت کرده است، از کار برکنار کنید. نحوه اخراج آنگکیتا دوتا از کنگره الهام‌بخش نیست. زنان.”

در 18 آوریل، دوتا سرینیواس بی وی را به آزار و اذیت و تبعیض علیه او به دلیل «زن بودن» متهم کرد و از الفاظ رکیک برای تخریب چهره خود استفاده کرد.

همچنین بخوانید: رسوایی کنگره: آنگکیتا دوتا، رئیس شاخه جوانان آسام، Srinivas BV را به آزار و اذیت متهم کرد

او گفت اولین پست او از رهبری حزبش به خاطر عدم اقدام علیه سرینیواس بی وی با وجود اینکه به خوبی می دانست چه اتفاقی می افتد، ناامید شده است. من برای شرکت در Bharat Jodo Yatra به جامو رفتم و سپس شخصاً راهول گاندی را در مورد اعمال نادرست Srinivas BV مطلع کردم. من انتظار دارم رهبریم در کنار زنان باشد، اما از انفعال فرماندهی عالی وحشت دارم.»

آنگکیتا دوتا ادعا کرد که آزار و اذیت او پس از آن شروع شد که صدای خود را در برابر سوء مدیریت امور کنگره جوانان هند توسط سرینیواس بلند کرد، که شامل تبعیض علیه او نیز به دلیل “من یک زن هستم” بود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام