راندیپ سورجوالا می‌گوید، ظرف 48 تا 72 ساعت آینده کابینه جدیدی خواهد داشت

راندیپ سورجوالا می‌گوید، ظرف 48 تا 72 ساعت آینده کابینه جدیدی خواهد داشت

AICC مسئول Karnataka Randeep Surjewala. ANI

راندیپ سورجوالا، رهبر کنگره و مسئول کارناتاکا، روز چهارشنبه گفت که تصمیم در مورد وزیر ارشد ایالتی جدید به احتمال زیاد تا امروز یا فردا اتخاذ خواهد شد و کابینه جدید ظرف 48 تا 72 ساعت آینده تشکیل خواهد شد.

«مذاکرات در حال حاضر توسط رئیس حزب ملیکرجون خارگ در جریان است. هر زمان که کنگره تصمیمی بگیرد، به شما اطلاع خواهیم داد. در 48 تا 72 ساعت آینده، ما یک کابینه جدید در کارناتاکا خواهیم داشت.

مقالات مرتبط

کارناتاکا

کارناتاکا CM Race: کنگره قادر به حل معما به عنوان DKS، حزب تحت فشار حامیان سیددارامایا نیست. تماشا کردن

کارناتاکا

انتخابات کارناتاکا: پیش از روز رای گیری، نهاد مدنی به دو رستوران بنگالورو اجازه نداد صبحانه رایگان به رای دهندگان ارائه دهند.

سورجوالا با امید به اینکه کنگره بتواند یک دولت باثبات را برای پنج سال ارائه دهد، از مردم خواست به گمانه زنی ها و “اخبار جعلی” که ادعا می کرد توسط BJP منتشر می شود، باور نکنند.

«به هیچ گمانه‌زنی متوسل نشوید، هر زمان که رئیس کنگره تصمیمی اتخاذ کرد، خوشحال می‌شویم به شما اطلاع دهیم. من اینجا هستم تا شایعات و شنیده‌های متعددی را که در کانال‌های خبری متعدد پخش می‌شوند، رد کنم. لطفاً به آن اعتقاد نداشته باشید.

در همین حال، سیددارامایا و دی.کی.

به گفته منابع، کنگره در حال نزدیک شدن به نام سیددارامایا برای این نقش است، زیرا او از حمایت اکثر MLA ها برخوردار است و اکنون وظیفه این است که شیواکومار را همراهی کند.

با این حال، این منابع گفتند که شیواکومار در دیدار خود با گاندی نشان داد که در رویارویی با سیددارامایا عقب نشینی نخواهد کرد.

دیدار روز چهارشنبه با راهول گاندی یک روز پس از آن صورت گرفت که سیددارامایا و شیواکومار جلسات جداگانه ای با مالیکارجون خارگ رئیس کنگره در محل اقامت وی ​​برگزار کردند و با وی در مورد تشکیل دولت گفتگو کردند.

در حالی که حامیان هر دو رهبر به دنبال رهبر مربوطه خود هستند، گفته می شود که کنگره در حال کار بر روی یک فرمول تقسیم قدرت است تا همه بخش ها را در خود جای دهد.

سیددارامایا به عنوان نامزد پیشتاز در میان این دو در نظر گرفته می‌شود، در حالی که شیواکومار پاشنه‌های خود را برای تصدی پست بالا جستجو کرده است و ادعا می‌کند که ایالت تحت رهبری او به‌عنوان رئیس حزب ایالتی به دست آمده است و او برای تضمین این پیروزی سخت تلاش کرده است.

پس از پیروزی خیره کننده حزب در انتخابات مجلس با کسب 135 کرسی از مجموع 224 کرسی، کنگره مجموعه ای از جلسات را در مورد اینکه چه کسی وزیر ارشد دولت خواهد بود، برگزار کرده است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام