ردیاب ایرانی بخرم یا ردیاب خارجی؟

میتونی با رایان ماشینت رو از هر فاصله ای به راحتی خاموش کنی ، جوری که هر چقدر استارت بخوره هم روشن نشه. بهترین ردیاب خودرو آهنربایی موجود در بازار دارای یک میکروفون داخلی باکیفیت نیز هست که امکان شنود با بهترین کیفیت ممکن را به وجود آورده است. شما میتوانید از راه دور قبل از ورود به خودرو، استارت زده و موتور را روشن کنید تا گرم شود، این کار در روزهای زمستان بسیار کاربردی است. تفاوت بین یک ردیاب خودرو و مسیریاب خودرو این است که مسیریاب خودرو در واقع یک کامپیوتر با مانیتور کوچک است که در مقابل راننده قرار میگیرد و با در اختیار داشتن نقشه راههایی که از قبل بر روی آنها تعریف شده، شروع به دریافت اطلاعات مکانی از ماهواره های GPS میکند و آن را به همراه مسیرهای رانندگی در اختیار راننده قرار میدهد. حتماً قبل از سفارش با شرکت تماس بگیرید و از موجودی آن مطلع شوید. ردیاب اشخاص یک نوع جی پی اس در اندازههای کوچک است و حمل آن بسیار آسان بوده و قابلیت شناسایی موقعیت مکانی افرادی نظیر کودکان، سالمندان، پرسنل و دیگر اشخاص را دارد و محدوده جغرافیایی آنها را مشخص نموده و به صورت پیامک به گوشی همراه شما پیامک مینماید.

ردیاب کوچک و با کیفیت هارمونی یکی از بهترین جی پی اس های موجود در بازار است که به راحتی قابل نصب می باشد و نیازی به تماس با پشتیبانی برای نصب و راه اندازی نرم افزار آن نمی باشد. در این مدل هم اطلاعات به صورت دورهای برای سرورها ارسال میشود؛ با این تفاوت که شما مشخص میکنید هر چند وقت یک بار اطلاعات برای شما ارسال شود و به آن دسترسی پیدا کنید. یکی از کاربرد های ردیاب پنهان برای رهگیری اتومبیل به شکل پنهانی است برای حفاظت از اتومبیل، این دستگاه ها را می توان در اتومبیل پنهان کرد و در صورت سرقت به واسطه ردیاب پنهان جی پی اس پیدا کرد. همچنین با بکار بردن آهنربایی قدرتمند در محصول کاربرد و نصب این ردیاب خودرو بسیار ساده و سریع است. این آپشن در هنگامی که عجله دارید یا وسیله ای در دست تان است بسیار کاربردی می باشد. تمامی این مشخصات باعث شده که قیمت ردیاب IR1500 به نسبت سایر محصولات مشابه بسیار مناسب و بهصرفه باشد.

پیشنهاد میکنیم با مراجعه به صفحه قیمت ردیاب و مشاهده مشخصات سایر محصولات ایران رهیاب، به قدرت بیشتر ردیاب آهنربایی IR1500 پی ببرید. موقعیتیاب IR 1500 آهنربایی و نظامی معرفیشده دارای بیشترین بازه گارانتی ممکن در بین دیگر محصولات ارائهشده توسط شرکت ایران رهیاب است. شما می توانید برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع محصولات ردیابی به سایت جی پی اس خودرو مراجعه کنید. با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی GPS، 2 مقدار را برای هر شی می توان در هر نقطه ی زمین تعیین کرد: موقعیت دقیق زمانی و مکانی فرد. بهجرئت میتوان ردیاب آهنربایی IR1500 را بهترین محصول شرکت ایران رهیاب دانست. خرید ارزان ترین ردیاب خودرو از یک فروشگاه معتبر مانند ایران رهیاب یک گزینه فوقالعاده برای افرادی است که میخواهند با هزینه کم صاحب یک ردیاب تمامعیار شوند. جی پی اس آهنربایی IR1500 یکی از بهترین نمونه مسیریابهایی است که توسط ایران رهیاب ارائه میشود.

توجه داشته باشید که ردیاب ها میتوانند مسیر حرکت وسیله نقلیه را نیز ذخیره کنند و بصورت آنلاین یا آفلاین آنرا نمایش بدهند و به ترتیب میتوانید متوجه شوید وسیله نقیه شما در چه مسیر هایی تردد داشته است. 8- ردیابی آنلاین و توسط گوشی و کامپیوتر هر ساعت موقعیت آپدیت میشود. این ردیاب آهنربایی به دلیل داشتن باتری قوی، ۱۵ روز بهصورت آنلاین و ۳۵ روز بهصورت آفلاین با یکبار شارژ کار میکند. در واقع ردیاب خودرو به وسیله این ماهوارهها اطلاعات را دریافت کرده و کار میکند. قابل شارژ بوده و شما میتوانید هرسال یکبار آن را از خودرو جدا کرده ، توسط شارژر مخصوص شارژ نموده و مجدد به خودرو و یا محموله خود بچسبانید. این ردیاب ابعاد کوچکی دارد و به راحتی امکان مخفی کردن در آن خودرو وجود دارد. ردیاب خودرو GW010E به شما محل هر چیزی در هر زمان را با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا ارائه میدهد، ردیاب GW010E می تواند به شما را در ردیابی اتومبیل، کامیون، و یا سایر خودرانها کمک کند.

ردیاب خودرو درون ماشین یا سایر وسایل نقلیه کار گذاشته می شود . برای راهاندازی این مکانیاب تنها نیاز به نصب یک سیمکارت درون محصول دارید و خوشبختانه با تمام اپراتورهای داخلی سازگار است. این جی پی اس نیازی به سیمکشی ندارد و با داشتن 8 آهنربای قوی درون دستگاه، قابلیت نصب به هر قسمت از بدنه فلزی خودرو را دارد. به کمک این سیستم شما میتوانید پیشرانه خودرویتان تنها با نگه داشتن پدال ترمز و فشار دادن یک دکمه روشن کنید. با این کار درب خودرو تنها درصورتی باز خواهد شد که دکمه ریموت را فشار دهید. با استفاده از بهترین روش رانندگی و بهترین مسیرها مسلما استهلاک وسیله نقلیه کمتر خواهد شد. و در آخر اینکه نصب رله برای تمام وسایل نقلیه توسط نصاب متخصص قابل نصب میباشد. PTO: این قابلیت به شما کمک میکند تمام دستگاههای مورد استفاده در مجموعه خود را کنترل کنید. همچنین با بکار بردن نسل جدیدی از پردازندههای داخلی در اعلام و پیشگیری تصادف نیز بهخوبی عمل میکند. با استفاده از بهترین ردیاب خودرو آهنربایی موجود در کشور میتوان امنیت اتومبیل را برای مدتزمان طولانی تأمین کرد. با فاصله گرفتن از خودرو ( فاصله بیشتر از دو متر) درب خودرو به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.