رهول گاندی ادعا می کند که جنبش اقتصادی اقتصاد را نابود کرد ، فقط به چند سرمایه دار فاسد کمک کرد

گاندی و کنگره ادعا کرده اند که تولید دمونت به نفع مردم نبوده و اثرات سوئی بر اقتصاد داشته است.

رهول گاندی ادعا می کند که جنبش اقتصادی اقتصاد را نابود کرد ، فقط به چند سرمایه دار فاسد کمک کرد

تصویر پرونده راهول گاندی. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: توییتر / @ INCIndia

دهلی نو: رهبر کنگره ، راهول گاندی روز یکشنبه با انتقاد شدید از دولت ، اظهار داشت که اقدام نخست وزیر نارندرا مودی چهار سال پیش با هدف کمک به چند نفر از “دوستان سرمایه دار فاسد” وی و “نابودی” اقتصاد هند انجام شده است.

گاندی و کنگره ادعا کرده اند که برچسب زدایی در سال 2016 به نفع مردم نبوده و تأثیرات نامطلوبی بر اقتصاد داشته است ، اتهامی که دولت بارها آن را رد کرده است.

در ویدئویی که به عنوان بخشی از مبارزات آنلاین “SpeakUpAgainstDeMoDisaster” حزب منتشر شد ، گاندی گفت این سوال این است که چگونه اقتصاد بنگلادش از اقتصاد هند “پیشی گرفت” زیرا زمانی هندوستان یکی از اقتصادی ترین کشورها بود اقتصاد با عملکرد بالا در جهان.

گاندی به هندی گفت: “دولت می گوید دلیل آن COVID است ، اما اگر این دلیل باشد ، COVID در بنگلادش و سایر نقاط جهان نیز وجود دارد. دلیل آن COVID نیست ، دلیل آن” Notebandi “و GST است.” .

رئیس پیشین کنگره گفت: “چهار سال پیش نخست وزیر نارندرا مودی حمله به اقتصاد هند را آغاز کرد. او به کشاورزان ، کارگران و مغازه داران کوچک صدمه زد. منموهان سینگ جی گفت اقتصاد دو درصد ضرر خواهد کرد و این همان چیزی است که ما شاهد آن بودیم.”

گاندی گفت که نخست وزیر اظهار داشت که این مبارزه با پول سیاه است ، اما چنین نبود.

“این یک دروغ بود. حمله به شما بود ، مودی می خواست پول شما را بگیرد و آن را به 2-3 دوست سرمایه دار خود بدهد. شما در صف ایستادید ، نه دوستان سرمایه دار فریبکار او. شما پول خود را در بانک ها و نخست وزیر مودی قرار دادید گاندی ادعا کرد که این پول را به دوستانش داد و 3،50،000 کرور روپیه به آنها وام داد.

رهبر کنگره ادعا کرد ، سپس مودی “GST” معیوبی را به کار گرفت و مشاغل کوچک و متوسط ​​از بین رفت زیرا “او راه را برای 3-4 دوست سرمایه دار مخوف خود باز کرد”.

گاندی ادعا کرد که اکنون کشاورزان با سه قانون جدید کشاورزی هدف قرار گرفته اند ، که به گفته وی ، “آنها را به پایان می رساند”.

گاندی گفت ، مودی غرور هند – اقتصاد آن را “نابود” کرده و افزود ، “ما باید هند را به طور مشترک بازسازی کنیم”.

این کنگره چهارمین سالگرد دمونتاسیون را با عنوان “ویشواسگات دیواس” (روز خیانت) برگزار می کند.

در 8 نوامبر 2016 ، نخست وزیر مودی تصمیم منع همه اسکناس های ارز با ارزش بالاتر 500 و 1000 روپیه از نیمه شب را اعلام کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.