رولز رویس پیشنهاد بزرگی برای برنامه موتور هواپیماهای جنگنده هند ارائه می کند

رولز رویس پیشنهاد بزرگی برای برنامه موتور هواپیماهای جنگنده هند ارائه می کند

به منظور اطمینان از اینکه هند مالک تمام مالکیت معنوی (IP) خواهد بود، رولز رویس تمایل خود را برای توسعه مشترک موتور جدیدی که مبتنی بر Eurojet EJ200 Image Courtesy PTI نخواهد بود، ابراز کرده است.

دهلی نو: به منظور حصول اطمینان از اینکه هند مالک تمام مالکیت معنوی (IP) خواهد بود، رولز رویس تمایل خود را برای توسعه مشترک موتور جدیدی که مبتنی بر Eurojet EJ200 نیست، یک توربوفن کم بای پس که به عنوان نیروگاه مورد استفاده قرار می گیرد، ابراز کرده است. یوروفایتر تایفون. EJ200 توسط چهار شرکت تحت یک کنسرسیوم چند ملیتی تولید موتور توسعه داده شد.

اگرچه موتور EJ200 را می توان برای ایجاد موتوری در کلاس 110-120 کیلونیوتن برای تامین انرژی برنامه نسل پنجم AMCA هند (هواپیمای رزمی متوسط ​​پیشرفته) استفاده کرد، EuroJet Turbo GmbH مالک حقوق مالکیت معنوی (IP) این موتور است.

از آنجایی که رولزرویس نمی‌خواهد دیگر تولیدکنندگان جت مانند Avio، Industria de Turbo Propulsores (ITP) و MTU Aero Engines در این برنامه شرکت کنند، پیشنهاد طراحی جدیدی به هند ارائه شد.

پیشنهاد دوم BAE Systems و Rolls-Royce این است که هند به پروژه Global Combat Air بپیوندد، جایی که قصد دارد با ایتالیا و ژاپن برای تولید یک جت جنگنده نسل ششم همکاری کند.

برنامه جدید موتور جت، که توسط رولزرویس نظارت می شود و از فناوری پیشرو موتور استفاده می کند، به هند امکان دسترسی به موتور جدید را می دهد که سپس می تواند برای برنامه AMCA خود از آن استفاده کند. این فناوری شامل یک سیستم مدیریت حرارتی بهینه، افزایش ظرفیت تولید برق و مدیریت هوشمند انرژی است.

به عنوان بخشی از یک تلاش بزرگتر برای استخدام شرکای بین المللی در توسعه یک جت جنگی با تاریخ عملیاتی تقریباً اواسط دهه آینده، برنامه سیستم هوایی جنگی Tempest Future بریتانیا که در سال 2018 راه اندازی شد، آغاز شده است. موضوع بحث با هند مدتی است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام