رو خانا ، آمریکایی-هندی در میان مدعیان کرسی کامالا هریس در مجلس سنا از کالیفرنیا

طبق نظرسنجی اخیر دانشگاه جنوب کالیفرنیا ، هشت درصد از پاسخ دهندگان ترجیح دادند خانا جای خالی را پر کند

رو خانا ، آمریکایی-هندی در میان مدعیان کرسی کامالا هریس در مجلس سنا از کالیفرنیا

تصویر پرونده رو خانا. اعتبار تصویر: @ RoKhannaUSA / Facebook

واشنگتن: رو خانا ، نماینده کنگره هندی-آمریکایی ، که اخیراً برای سومین دوره متوالی از منطقه کنگره به نمایندگی از سیلیکون ولی انتخاب شد ، به عنوان یک رقیب احتمالی برای پر کردن کرسی سنای ایالات متحده از کالیفرنیا در نظر گرفته می شود که در ماه ژانویه پس از قسم خورده کامالا هریس خالی خواهد ماند به عنوان معاون رئیس جمهور کشور

هریس دختر یک مادر هندی-آمریکایی و پدری آمریکایی-آفریقایی تبار ، در سال 2016 به عنوان سناتور آمریکایی از کالیفرنیا انتخاب شد. پس از سوگند وی به عنوان معاون رئیس جمهور در ژانویه ، صندلی خالی خواهد شد.

طبق قوانین کالیفرنیا ، جای خالی توسط فرماندار گاوین نیوزوم برای مدت دو سال باقی مانده از کرسی سنا پر می شود. رسانه های دولتی نام های مختلفی از جمله خانا را گزارش می دهند که توسط Newsom برای پر کردن جای خالی مورد بررسی قرار گرفته است.

از جمله مدعیان بالقوه می توان به الكس پادیلا وزیر امور خارجه كالیفرنیا اشاره كرد كه با انتخاب وی به سمت سنا وی را به عنوان اولین سناتور لاتین ایالت معرفی خواهد كرد کارن باس ، نماینده کنگره ، که در لیست نامزد انتخاب رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور جو بایدن بود. باربارا لی نماینده مجلس نماینده مجلس ، آدام شیف ، رئیس کمیته اطلاعات مجلس رابرت گارسیا ، شهردار لانگ بیچ ؛ طرفدار سنای ایالتی Tem Tem Toni Atkins از سن دیگو ؛ خزانه دار فیونا ما؛ و کنترل کننده ایالت بتی یی.

“من افتخار می کنم که نام من در هم آمیخته است. اما من همچنین نماینده یک حوزه انتخابیه بسیار قدرتمندی هستم … دره سیلیکون. بنابراین ، خواهیم دید که همه چیز به کجا می رود. من به هر فرصتی باز هستم … جایی که بتوانم موثرترین باشید “، خانا گفت PTI وقتی از گزارش های خبری س askedال شد

طبق نظرسنجی اخیر دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، 14 درصد خواهان یک لاتین به عنوان سناتور بعدی هستند. اما 29 درصد از مصاحبه شوندگان خواهان تجربه شخصی در واشنگتن هستند. طبق نظرسنجی ، 11 درصد از پاسخ دهندگان باربارا لی را ترجیح داده اند و هشت درصد نیز رو خانا را انتخاب کرده اند.

خانا به گفت: “من فکر می کنم افراد زیادی در آنجا وجود دارند ، اما آنچه که من امیدوارم این باشد که فرماندار کسی را با دید مترقی انتخاب کند.” اخبار ABC.

خانا رئیس انتخابات ستاد انتخابات سناتور برنی سندرز بود.

روز پنجشنبه ، IMPACT ، کمیته حمایت سیاسی و سیاسی مدافع هندی-آمریکایی ، از خانا حمایت کرد تا صندلی خالی شده توسط هریس را پر کند.

“IMPACT از فرماندار نیوزوم می خواهد نماینده رو خانا را در نظر بگیرد. وی ویژگیهای اساسی را برای برآوردن این لحظه دارد: در زمانی كه ما به شدت دچار اختلاف هستیم ، رو توانایی بهم پیوستن مترقیان ، میانه روها و حتی برخی از جمهوریخواهان را دارد” ، کارگردان نیل ماخیجا گفت.

“رو به عنوان یک آمریکایی هندی ، جامعه سریعترین رشد جامعه در کالیفرنیا را نیز نشان می دهد. همانطور که میلیون ها کودک سیاه پوست و قهوه ای در سراسر کشور قول آمریکا در معاون جدید منتخب رئیس جمهور را می بینند ، جانشین وی باید همان امید و نمایندگی را برای کالیفرنیایی ها ارائه دهد. ، “ماخیجا گفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.