سربازان روسی به دلیل امتناع از جنگیدن یا سوء مصرف الکل در زندان‌های «زیرزمینی» بازداشت می‌شوند

سربازان روسی به دلیل امتناع از جنگیدن یا سوء مصرف الکل در زندان‌های «زیرزمینی» بازداشت می‌شوند

تصویر بازنمایی رویترز

وزارت دفاع گفته است که فرماندهان روسی احتمالاً سربازان را با قرار دادن آنها در گودال های خاکی محدود مجازات می کنند.

وزارت دفاع در به روز رسانی اطلاعات روزانه خود در روز یکشنبه اعلام کرد که سربازان احتمالاً با زندان های موقت به عنوان نوعی مجازات برای رفتارهایی مانند مست بودن یا امتناع از شرکت در جنگ اوکراین روبرو می شوند.

بر اساس این گزارش، «زیندان ها» صرفاً سوراخ هایی در سطح زمین هستند که «با یک توری فلزی پوشانده شده اند». بر اساس بیانیه وزارت دفاع، موارد متعددی از استفاده از زیندان وجود داشته است.

گلوله‌های اوکراینی سربازان روسی را نکشته، کمک‌های اولیه بد کشته شدند.

رئیس جمهور کره جنوبی می گوید درها برای کمک نظامی احتمالی به اوکراین باز است

بر اساس این گزارش، فرماندهان روسی احتمالاً شروع به نگه‌داری سربازان شورشی در سلول‌های بداهه‌ای به نام «زیندان» کرده‌اند که از سوراخ‌هایی در زمین ساخته شده‌اند که بالای آن یک توری فلزی قرار دارد تا نوعی مجازات برای تخلفات انضباطی باشد.

طبق یک مقاله، «گزارش‌های متعدد اخیر از پرسنل روسی، گزارش‌های مشابهی از فرستادن به زیندان‌ها برای جرایمی از جمله مستی و تلاش برای شکستن قراردادها را نشان می‌دهد».

وزارت دفاع ادامه داد: «در ماه‌های ابتدایی جنگ، بسیاری از فرماندهان روسی در اجرای نظم و انضباط رفتار نسبتاً سبکی به خرج دادند و به کسانی که از سربازی سرباز زدند اجازه دادند بی سر و صدا به خانه بازگردند».

از پاییز 2022، اقدامات شدید و فزاینده‌ای برای تشدید نظم و انضباط این نیرو انجام شده است، به‌ویژه از زمانی که والری گراسیموف، رئیس ستاد کل ارتش، در ژانویه 2023 فرماندهی عملیات را برعهده گرفت.

زیندان روشی قدیمی برای مجازات است که در آن زندانی ممکن است به طرز تحقیرآمیزی در معرض دید کامل قرار گیرد و در عین حال از خوردن غذا یا مواد غذایی خودداری شود.
همچنین بخوانید: سربازان روسی با پوست کلفت پس از ماهیگیری و حفر سنگر در چرنوبیل به دلیل بیماری تشعشعات جان خود را از دست دادند.

در روسیه، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین مخالفان و مخالفان خود را سرکوب می کند.

الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه که در حال حاضر در زندان به سر می برد، شاهد تمام عذابی است که در انتظار مخالفان است.

آقای ناوالنی که در ابتدا به دلیل نقض آزادی مشروط خود به دو سال و نیم زندان محکوم شد، سال گذشته به دلیل تقلب و تحقیر دادگاه به 9 سال زندان محکوم شد. او در حال حاضر در 250 کیلومتری شرق مسکو مشغول خدمت رسانی است.

ناوالنی ماه‌ها را در یک سلول کوچک یک نفره گذرانده است، در حالی که در بازداشت به‌دلیل جرائمی از جمله ناتوانی در بستن ردای زندان خود، ارائه صحیح خود به نگهبان، یا شستن صورت خود در زمان از پیش تعیین شده، از جمله تخلفات گزارش‌شده دیگر به سر می‌برد.

حامیان او متهم کرده اند که کارکنان زندان در ارائه مراقبت های پزشکی لازم به او کوتاهی کرده اند، او را در معرض نور خیره کننده سلولش قرار داده اند و او را به یک زندانی بیمار روانی نزدیک کرده اند.

در همین حال، گلب کاراکولوف، یکی از اعضای نخبگان و نیروهای امنیتی شخصی مخفی ولادیمیر پوتین، در ماه اکتبر ارتش روسیه را ترک کرد.

او در اوایل این ماه مصاحبه‌ای انجام داد تا همکاران سابقش را برای مخالفت با رئیس‌جمهور در حالی که او در خارج از روسیه سالم و سلامت بود، جمع کند.

“چه اتفاقی دارد می افتد [with the war in Ukraine] او در یک سخنرانی ویدیویی خطاب به افسران روسی گفت که فراتر از حد کمرنگ است، عقل را به چالش می کشد. شما نمی توانید با اجرای دستورات جنایتکارانه به این جنایتکار جنگی ولادیمیر پوتین خدمت کنید.

وی ادامه داد: شما دانشی دارید که از تلویزیون پخش نمی شود. من فقط یک نگاه اجمالی از آن را گرفته ام. بیا جلو و مدرک اضافی به من بده. شما واقعیت را کشف خواهید کرد.

او مدعی شد که رئیس جمهور روسیه زمانی شخصیتی الهام بخش بود، اما اکنون تنهاتر است و از استفاده از تلفن همراه یا اینترنت امتناع می ورزد و در عین حال اصرار دارد که هر کجا که می رود به تلویزیون دولتی روسیه دسترسی داشته باشد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام