سقوط دو هلیکوپتر ارتش آمریکا در آلاسکا و کشته شدن سه سرباز – جهان نیوز، فرست پست

سقوط دو هلیکوپتر ارتش آمریکا در آلاسکا و کشته شدن سه سرباز – جهان نیوز، فرست پست

در این عکس منتشر شده توسط ارتش ایالات متحده، هلیکوپترهای تهاجمی AH-64D Apache Longbow از گردان حمله اول، هنگ 25 هوانوردی، در 3 ژوئن 2019 بر فراز رشته کوهی در نزدیکی فورت واینرایت، آلاسکا پرواز می کنند. فایل AP

پایگاه مشترک المندورف-ریچاردسون، آلاسکا: در پی سقوط دو هلیکوپتر ارتش آمریکا در آلاسکا در روز پنجشنبه پس از بازگشت از یک پرواز آموزشی، سه سرباز ارتش آمریکا کشته و یک نفر مجروح شد.

ارتش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دو تن از سربازان در تصادف در نزدیکی هیلی، آلاسکا جان خود را از دست دادند و یک نفر سوم در راه رسیدن به بیمارستانی در فیربنکس جان باخت. سرباز چهارم به دلیل جراحات در بیمارستان تحت درمان بود.

ارتش گفت که اسامی کشته شدگان تا اطلاع بستگان مخفی می ماند.

جان پنل، سخنگوی ارتش ایالات متحده آلاسکا، اوایل پنجشنبه گفت که هر هلیکوپتر AH-64 آپاچی در زمان سقوط دو سرنشین داشت.

هلیکوپترها از گردان حمله اول، هنگ 25 هوانوردی در فورت وین رایت، مستقر در نزدیکی فیربنکس بودند.

سرلشکر برایان ایفلر، فرمانده ژنرال لشکر 11 هوابرد، در این بیانیه گفت: “این یک ضایعه باورنکردنی برای خانواده این سربازان، سربازان همکار آنها و برای لشکر است.”

قلب و دعای ما برای خانواده‌ها، دوستان و عزیزان آنها است و ما تمام امکانات ارتش را برای حمایت از آنها در دسترس قرار می‌دهیم.»

ارتش اعلام کرد علت سقوط هواپیما در دست بررسی است و جزئیات بیشتر پس از مشخص شدن آن منتشر خواهد شد.

این سقوط دومین حادثه هلیکوپترهای نظامی در آلاسکا در سال جاری است.

در فوریه، دو سرباز بر اثر غلتیدن یک هلیکوپتر آپاچی پس از بلند شدن از Talkeetna زخمی شدند. این هواپیما یکی از چهار هواپیما بود که از فورت وین رایت به پایگاه مشترک المندورف-ریچاردسون در انکوریج سفر کردند.

در ماه مارس، 9 سرباز بر اثر سقوط دو هلیکوپتر تخلیه پزشکی بلک هاوک ارتش ایالات متحده در حین تمرین معمول شبانه در 30 مایلی (50 کیلومتری) شمال شرقی فورت کمپل، کنتاکی، کشته شدند.

هیلی در حدود 10 مایلی (16 کیلومتری) شمال پارک ملی و حفاظت شده دنالی یا حدود 250 مایلی (400 کیلومتری) شمال آنکوریج قرار دارد.

هیلی جامعه ای با حدود 1000 نفر است که در بزرگراه پارک ها در منطقه داخلی آلاسکا واقع شده است. این یک مکان محبوب برای مردم برای گذراندن شب هنگام بازدید از پارک مجاور است که خانه دنالی، بلندترین کوه قاره است.

هیلی همچنین به دلیل نزدیک‌ترین شهر به اتوبوس قبلی که در مناطق خلوت رها شده بود و با کتاب «Into the Wild» و فیلمی به همین نام محبوبیت یافت، مشهور است. اتوبوس در سال 2020 برداشته شد و به فیربنکس منتقل شد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام