سقوط هلی کوپتر در سینای مصر: نیروهای صلح گفت: تعداد تلفات به هشت نفر رسید ، یک نفر به شدت زخمی شد

این متوفی شامل شش آمریکایی ، یک حافظ صلح فرانسوی و یک عضو چک است ، گفت که نیروهای چند ملیتی و ناظران افزودند که هیچ نشانه ای از حمله وجود ندارد

اورشلیم: این نیروی بین المللی که پیمان صلح اسرائیل و مصر را رصد می کند ، روز پنجشنبه گفت که در اثر سقوط یکی از هلیکوپترهای آن در حین انجام یک مأموریت عادی در شبه جزیره سینا مصر ، هشت حافظ صلح از جمله شش آمریکایی کشته شدند. یک حافظ صلح نهم به شدت زخمی شد.

نیروهای چند ملیتی و ناظران گفتند که یک حافظ صلح فرانسوی و یک عضو چک این نیرو نیز کشته شدند. این اسامی کشته شدگان را منتشر نکرد ، منتظر اطلاع خانواده های آنها بود. این گزارش می گوید که صلحبان مصدوم آمریکایی است.

MFO گفت: این هلی کوپتر در حین انجام یک مأموریت معمول در نزدیکی شرم الشیخ ، یک شهر تفریحی محبوب مصر در دریای سرخ ، سقوط کرده و تحقیقات در این زمینه انجام شده است. این مکان محل دقیق سقوط را اعلام نکرده یا اینکه آیا هلی کوپتر روی زمین افتاده است یا به دریا سقوط کرده است.

یک مقام مصری که مطابق مقررات خواست نامش فاش نشود گفت که این هلی کوپتر بیش از آبهای دریای سرخ در خارج از مرزهای سرزمینی مصر سقوط کرد.

مشهور است که گروههای مبارز اسلامی و وابسته منطقه ای گروه دولت اسلامی در سینا فعالیت می کنند. اما MFO گفت هیچ نشانه ای از حمله وجود ندارد. در این گزارش آمده است: “در این مرحله ، هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد این سقوط غیر از یک حادثه بوده است.”

یک مقام اسرائیلی گفت که صلحبان زخمی شده توسط نیروهای حافظ صلح به شهر مرزی اسرائیل ایلات منتقل شد. از آنجا او را به بیمارستان اسرائیل منتقل کردند. این مقام مشروط به اینکه نامش فاش نشود صحبت کرد زیرا مجاز به بحث در این مورد نبود.

وزارت خارجه اسرائیل با انتشار بیانیه ای “عمیق ترین غم و اندوه” خود را ابراز کرد و گفت که MFO “بخاطر کار خود بسیار مورد توجه است”. گابی اشکنازی وزیر امور خارجه گفت: “من به خانواده های کشته شدگان صمیمانه تسلیت می گویم و برای همه مجروحان آرزوی بهبودی سریع دارم.”

ارتش جمهوری چک یکی از کشته شدگان سقوط شاهین بلک را تایید کرد چک بود. این شرکت علت سقوط را نقص فنی عنوان کرد و افزود که حال بازمانده در شرایط وخیمی است. سرلشکر آلس اوپاتا ، رئیس ستاد ارتش جمهوری چک ، ضمن تسلیت ابراز همدردی و شناسایی قربانی چک در یک پست فیس بوکی به عنوان گروهبان. سرگرد میکائلا تیچه.

MFO توافقنامه صلح چهار دهه بین اسرائیل و مصر را رصد می کند. سیزده کشور به MFO نیرو می دهند و بزرگترین گروه را ایالات متحده تشکیل می دهد. مسئولیت های آن شامل نظارت بر سطح نیروهای در امتداد مرز و اطمینان از آزادی ناوبری از طریق تنگه تیران است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.