سونیل شتی برای تلاش های امدادی COVID-19 به ‘جایزه بهارات راتنا دکتر آمبدکار’ توسط فرماندار ماهاراشترا اعطا شد | اخبار فیلم هندی

سونیل شتی ، ستاره بالیوود ، به دلیل سهم خود در تلاش های اخیر امداد COVID-19 ، جایزه معتبر ‘Bharat Ratna Dr. Ambedkar Award’ را دریافت کرده است.

این بازیگر که در امر توانمندسازی زنان پیروز شده و همچنین آگاهی برای رفاه حیوانات را نیز افزایش داده است ، بخاطر کمک به Dabbawalas بمبئی در حین قفل شدن ناشی از ویروس کرونا مورد تقدیر قرار گرفته است. تأمین هزینه های زندگی در طی همه گیر شدن برای آنها دشوار بود.

شتی عصر شنبه توسط فرماندار ماهاراشترا ، بهگات سینگ کشیاری در راج بهوان اعطا شد.

این بازیگر با افتخار افتخار ، در بیانیه ای گفت: “كارهایی انجام ندهید كه مورد توجه واقع شوید اما كارهایی انجام دهید كه به خاطر سپرده شوید … بدهید و فراموش كنید … بپذیرید و همیشه به خاطر بسپارید.”

3d6a67c3-8481-428a-9d82-0b7b5c69c5de

این مراسم یک درب بسته بود و فقط 25 نفر در آن شرکت داشتند.

در ماه ژوئیه ، گزارشی در آینه بمبئی بیان داشت که سانیل با سانجی دات و اسلم شیخ ، وزیر کابینه وزیر پارچه ، بندر ، شیلات و نگهبان – شهر بمبئی برای کمک به داباوالاهای شهر دست در دست هم داد. در بیانیه ای ، سانیل گفت: “این ابتكاری است كه توسط اسلم بهایی و سانجو آغاز شده است ، من هیچ تردیدی در دستیابی به آنها نداشتم. پرما چا دابا وقتی همه دور هم جمع می شوند زیباتر می شود. ”

سونیل همچنین به این نشریه گفت كه كامیون های مواد غذایی به پونا فرستاده شدند ، جایی كه دباوالاها از طریق قفل اردو زده بودند. بسته های برنج ، دال ، شکر ، عطا و روغن به اردوگاه های خد و مالوال تحویل داده شد.