سونی تلویزیون BRAVIA A8H OLED را با پردازنده تصویر X1 TM Ultimate 4K HDR با قیمت 2،79،990 روپیه راه اندازی کرد.

گسترش سبد محصولات خود در هند ، سونی تلویزیون هوشمند BRAVIA OLED A8H را راه اندازی کرده است. این تلویزیون از یک نمایشگر 65 اینچی بهره می برد و به پردازنده تصویر X1 TM Ultimate 4K HDR مجهز است. این دستگاه 2،79،990 روپیه قیمت دارد و می توان آن را از فروشگاه های خرده فروشی سونی در سراسر کشور خریداری کرد. همچنین از طریق فروشگاه الکترونیکی آمازون و سونی به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.
سونی براویا تلویزیون A8H OLED فناوری شفافیت X-Motion را برای به حداقل رساندن تاری تصاویر برای حرکت سریع ارائه می دهد. همانطور که در بالا ذکر شد ، تلویزیون با نمایشگر 65 اینچی OLED Triluminos همراه با تقویت کننده کنتراست Pixel همراه است. انرژی آن توسط پردازنده X1 TM Ultimate تامین می شود.
تلویزیون تازه راه اندازی شده به سیستم صوتی سطح صوتی مجهز است و دارای ساب ووفر دوقلو است. این تلویزیون با فناوری S-Force Front Surround Sound و داخلی Dolby Atmos صدای چند بعدی ارائه می دهد. این یک ویژگی بزرگنمایی صوتی دارد که به شما امکان می دهد بدون نیاز به افزایش صدا ، صحبت انسان را به وضوح بشنوید ،
Sony A8H OLED TV یک تلویزیون اندرویدی است که با بیش از 5000 برنامه و بازی از Google Play ارائه می شود. یوتیوب ، نتفلیکس ، آمازون ویدئو ، دیزنی + هاتستار برخی از برنامه هایی هستند که به همراه تلویزیون ارائه می شوند. این تلویزیون همچنین دارای یک دستیار صوتی داخلی و یک میکروفون داخلی است.
تلویزیون A8H برای پخش محتوا از سایر دستگاه های تلفن همراه با Apple AirPlay 2 و HomeKit سازگار است. این تلویزیون همچنین می تواند با بلندگوهای هوشمند معروف مانند Google Home یا Amazon Echo کار کند.
تلویزیون با یک پایه تیغه ای فلزی قابل انعطاف ارائه می شود.