شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل

کدام مودم ها قابلیت اتصال کارت حافظه را دارند؟ در مودمهای یو.اس.بی فاقد وایفای رایجترین راه برای به اشتراکگذرای اینترنت، استفاده از قابلیت هاتاسپات لپتاپ یا دستگاه متصل به آن است که خب طبیعتا در پیسیها به دلیل عدم برخورداری از آنتن وایفای این موضوع امکانپذیر نیست! به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این بسته ویژه سه گیگابایتی در فاصله زمانی بامداد جمعه ۱۳، تا شامگاه پنجشنبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۹۹ قابل تهیه و استفاده است. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این بسته ویژه سه گیگابایتی در فاصله زمانی بامداد جمعه ۱۰، تا شامگاه شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۹ قابل تهیه و استفاده است. این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد. تنها در یک مورد که خشم کاربران اپراتور دوم را بههمراه داشت قیمت بسته یکماهه ۱۰ گیگابایتی ایرانسل از ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان به ۶۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده بود. به گزارش ایلنا طی روزهای گذشته اپراتورهای همراه اقدام بالا بردن قیمت و محدود کردن بسته های اینترنت خود کرده بودند که وزارت ارتباطات با انتقاد از این اقدام خواستار بازگشت قیمت بسته های اینترنت به قیمت پیشین شد.

نمایندگی ایرانسل میخواستند که مودم را برای ما عوض کنند اما یک ماه بود که از گارانتی مودم گذشته بود! اختصاصی بودن مودم برای همراه اول( امکان استفاده از اینترنت سایر اپراتورها و شرکتهای ارائهدهنده اینترنت (ISP) توسط این مودم امکانپذیر نیست. برای خرید بستههایی با قیمت بیش از دویست هزار تومان، میتوانید از همه روشهای خرید بسته به غیر از «خرید از درگاه بانکی از طریق کددستوری» استفاده کنید. با قیمت ۱۲هزار تومان، در دسترس است. «محمدجواد آذری جهرمی» در مدت کوتاهی به کاربران فضای مجازی اعلام کرد : «این مشکل به زودی برطرف خواهد شد و زورمان به اپراتورها میرسد.» این آخرین پیام وزیر ارتباطات به اعتراضها بود و عدم حضور وزیر ارتباطات در فضای مجازی پس از آن پیام و در دسترس نبودن او برای پاسخگویی به این مساله باعث شد تا امروز این اعتراضات بدون پاسخ باقی بماند. با قیمت ۱۲ هزار تومان در دسترس است. به گزارش ایتنا از ایسنا، در روزهای گذشته، کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بستههای اینترنتی در اپراتورهای همراه خبر داده و اعتراض کردند. به گزارش فرارو، پس از این اتفاق موج اعتراض مردمی در شبکههای اجتماعی به راه افتاد، اغلب کاربران محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات را خطاب قرار دادند و نسبت به وضع پیش آمده برای تعرفه اینترنت همراه اعتراض کردند.

حتی با خبر شدن از اطلاعیهها و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، تست سلامت، خرید سیمکارت، اعطای وام، سهام عدالت، کمک هزینه معیشتی، دریافت کد بورسی، ثبتنام در سجام، کارهای بانکی و اغلب روزمرگیهای زندگی مردم کل دنیا به بستری گره خورده است به نام اینترنت. آفتابنیوز : اینترنت در زندگی امروزی به یک کالای ضروری تبدیل شده است. همچنین مشترکان ایرانسل در انتخاب بستههای کوتاهمدت قدرت انتخاب بالاتری دارند و میتوانند سراغ بستههای ساعتی، یک روزه، سه روزه، هفتگی و ۱۵ روزه بروند. چون یک روز صبح وقتی مشترکان چشم باز کردند، متوجه شدهاند تغییرات گستردهای در حجم و قیمت بستههای اینترنتی اتفاق افتاده است. صراط: گرانی بستههای اینترنت موبایل در هفته گذشته ایرانیها را به اندازه پیگیری خبرهای مربوط به ویروس سمج کرونا نگران کرد و طوفان اعتراض آنها را بهدنبال داشت. خوب با توجه به نوع محاسبه ایرانسل از کارکرد عملا موضوع نمایش گزارش دو روز گذشته و 15 کارکرد آخر کاملا منتفی خواهد شد. در ادامه اقدام به خریداری یک بسته 50 گیگابایتی مختص دانلود شبانه از ساعت 1 تا 7 صبح کردم تا مشکلی از نظر دانلودهای حجیم نداشته باشم، اگر یادتان باشد در بخش اول این مطلب عرض کرده بودم که یک بسته 33 گیگابایتی 3 ماهه همان ابتدا فعال کرده بودم تا برای مصرف اینترنت در ساعات روزانه مشکلی نداشته باشم .

خب در ابتدا باید اشاره کرد که فعلا تنها اپراتور برخوردار از پوشش گسترده نسل چهارم اینترنت همراه در کشور شرکت ایرانسل است و در واقع در نسل سوم اینترنت همراه نیز همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، پوشش بیشتر و کیفیت بهتری را فراهم کرده است. فرارو- در شرایط کرونایی کشور و در حالیکه اوضاع اقتصادی مردم روز به روز سختتر و پیچیدهتر میشود و فشار گرانی و افزایش قیمت اقلام ضروری تحمل اوضاع را دشوار کرده است، ناگهان حدود ده روز پیش دو اپراتور اصلی تلفن همراه یعنی ایرانسل و همراه اول اقدام به افزایش سرسام آور نرخ اینترنت همراه کردند. مودم وایمکس: اگر قصد دارید بدون نیاز به خط تلفن به اینترنت وصل شوید، توصیه میشود که از مودم وایمکس استفاده کنید چرا که این مودم برای وصل شدن به اینترنت به خط تلفن نیازی ندارد و میتواند انتخاب مناسبی برای خرید اینترنتی مودم ایرانسل باشد. در این مودم 35 گرمی نیز، همانند سایر مودمهای همراه ایرانسل با استفاده از پنل آن میتوان به ارسال و دریافت پیامک، مدیریت مصرف دیتا و .. دسترسی پیدا کرد. چند لحظه ای به مشترک که با ذوق و شوق منتظر دریافت پکیج مودم بود نگاهی انداختم فقط امیدوارم که منظور بنده را از نگاهم خوانده باشد!