شراد پاور از ریاست NCP کناره گیری می کند

شراد پاور از ریاست NCP کناره گیری می کند

شراد پاور از سمت ریاست NCP استعفا داد. Twitter/@PawarSpeaks

شراد پاور روز سه شنبه از ریاست حزب کنگره ملی گرا (NCP) کناره گیری کرد. این سیاستمدار کهنه کار و چهار بار وزیر ارشد ماهاراشترا در مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه خود در Yashwantrao Chavan Pratisthan در بمبئی اعلام کرد.

«پس از یک دوره طولانی زندگی عمومی از 1 می 1960 تا 1 مه 2023، لازم است یک گام به عقب برداشته شود. از این رو، من تصمیم گرفتم از ریاست حزب کنگره ملی کناره گیری کنم.

او افزود: “من از پست ریاست ملی NCP استعفا می دهم… زمان آن فرا رسیده است که نسل جدید حزب و جهتی را که در نظر دارد هدایت کند.”

پاور با اعلام تصمیم خود مبنی بر استعفا از سمت رئیس NCP گفت که از زندگی عمومی بازنشسته نمی شود و به حضور در رویدادها و جلسات عمومی ادامه خواهد داد.

“همکاران من، با وجود اینکه من از پست ریاست جمهوری کناره گیری می کنم، از زندگی عمومی بازنشسته نمی شوم. “سفر مداوم” به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. من به حضور در رویدادهای عمومی، جلسات ادامه خواهم داد. خواه در پونا، بمبئی، براماتی، دهلی یا هر بخش دیگری از هند باشم، طبق معمول در دسترس همه شما خواهم بود.» پاوار به کارگران حزب خود گفت.

پاوار که از زمان آغاز به کار آن در سال 1999 رهبری NCP را بر عهده داشت، گفت که سه سال از عضویت در راجیا سبها باقی مانده است که در طی آن می‌خواهد بر روی مسائل مربوط به ماهاراشترا و هند تمرکز کند، “با اخطار عدم پذیرش مسئولیت”.

رئیس بعدی NCP چه کسی خواهد بود؟

پاور در سخنرانی خود گفت که کمیته ای تشکیل خواهد شد تا تصمیم بگیرد که مسئولیت پست رئیس NCP به چه کسی واگذار شود.

وی همچنین گفت که هیئتی که برای تصمیم گیری رئیس حزب بعدی تشکیل می شود، اعضای ارشد NCP از جمله سوپریا سوله، آجیت پاوار، پرافول پاتل، جایانت پاتیل، آنیل دشموک، راجش تاپ، چاگان بوجبال خواهد داشت.

“تصمیم خود را پس بگیرید”: کارگران NCP به پاوار

لحظاتی پس از اعلام تصمیم پاوار، کارگران و رهبران NCP از او خواستند که تصمیم خود را پس بگیرد. آنها همچنین تهدید کردند که تا زمانی که او تصمیم خود را لغو نکند، محل را ترک نخواهند کرد.

پاور به کارگران حزبی که با استعفای او مخالف بودند گفت: «بیایید همه با هم کار کنیم، اما استعفای من را بپذیرید.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.