شیائومی در راس بازار گوشی های هوشمند هند ، نام تجاری سریعترین رشد سامسونگ است: IDC

هندی گوشی های هوشمند بر اساس گزارش IDC ، بازار در سه ماهه سوم سال 2020 ، 54.3 میلیون واحد بار را ثبت کرده است. این گزارش ادعا می کند که طی سه ماهه گذشته ، بازار تلفن های هوشمند هند 17 درصد رشد سالانه داشته است و تنها بازار گوشی های هوشمند در 3 کشور برتر است که شاهد رشد است ، زیرا هر دو بازار چین و ایالات متحده نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. .
طبق گزارش ، بازار توسط این بازار هدایت شد شیائومی که 13.5 میلیون واحد در Q3 حمل کرده است. سه مدل برتر ملی از شیائومی Redmi 8A Dual ، Redmi 8 و ردمی نوت 9 علی رغم مواجه شدن با محدودیت های عرضه.
گزارش افزود: “شیائومی همچنین با 35٪ سهم در کانال آنلاین پیشتاز است و Poco (زیر برند تحت شیائومی) در بیش از یک میلیون محموله در 3Q20 به بالاترین حد خود رسیده است.”
سامسونگ ، غول فناوری کره جنوبی ، در شکاف دوم ظاهر شد ، با این حال ، این شرکت حداکثر رشد 38٪ را در Q3 ثبت کرد. هند شد سامسونگبزرگترین بازار تلفن های هوشمند در سطح جهان ، در این سه ماه بالاتر از ایالات متحده ، این گزارش را ادعا كرد ، كه 15٪ از محموله های جهانی آن را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: “این محصولات در مقایسه با فروشندگان مستقر در چین در طول سه ماهه عرضه ثابت خود را حفظ کرده و با ارائه پیشنهادات بیشتر در بخش های پایین رده و میان رده ، بسته می شوند. سامسونگ همچنین از احساسات ضدچینی حاکم در هفته های ابتدایی سه ماهه بهره مند شد که به زودی در نیمه دوم بخار شد. این کانال آنلاین 43 درصد از محموله های سامسونگ را به خود اختصاص داده است و شاهد رشد بی سابقه ای در 3Q20 با گلکسی M21 و M31 در 5 مدل برتر آنلاین در سطح ملی است. ”
این دو شرکت توسط سه مارک تلفن هوشمند متعلق به BBK دنبال شدند – Vivo ، من واقعی و اوپو – که در سه ماهه سوم به ترتیب 9 میلیون واحد ، 8 میلیون واحد و 6.1 میلیون واحد حمل کرده است.