شیر برقی آبیاری قطره ای چیست؟

در برخی از شیر برقی های آبیاری جهت جریان با یک فلش روی آن مشخص شده است. قبل از نصب شیر برقی نرمالی کلوز آبیاری قطره ای، از تمیزی شبکه اطمینان حاصل نمایید. معمولاً عمده شیر برقی های آبیاری فاقد خاصیت خود شویندگی می باشند. لذا در اثر وجود خاک و ذرات معلق در لوله یا شبکه به سرعت گرفته شده و عملکرد آن مختل می شود. در صورت وجود ذرات معلق در خاک، قبل از نصب شیر برقی آبیاری از فیلتر های مناسب در شبکه استفاده کنید.

اجزا و اصول کار شیر برقی اب

شیر برقی پنچ به سه ( 5/3 )، پنج پورت ( رزوه ورودی و خروجی باد ) دارد که سه تا در یک سمت و دو تا در سمت دیگر هستند. اگر سیم‌های برق مشکلی نداشتند ، احتمالا شیر برقی سوخته است . همچنین آنرا باز کنید که مسیر آن توسط آشغال یا شیئ گرفته نشده باشد . استفاده از آن موجبات بهینه کردن تأسیسات ساختمانی و صنعتی را فراهم می آورد شیر برقی آبیاری. ولتاژ کاری مناسب برای شیر برقی های آبیاری 24 ولت و برق AC است. در موقع سفت کردن شیر برقی آبیاری در شبکه دقت کنید که در اثر فشار زیاد بدنه آن ها ترک نخورد.

شیر برقی تصفیه آب مدل Ma

کارشناسان ما وظیفه راهنمایی مشتریان را برعهده دارند و مشاوره فنی پیش از خرید و خدمات پس از فروش ما تجربه یک خرید اینترنتی واقعی و دلچسب را برایشان فراهم می آورد. بنابراین اگر از مدل شیری که برای سیستم پنوماتیک خود نیاز دارید اطمینان ندارید ، برای خرید شیر برقی تک و دو بوبین ، خرید شیر دستی گردان و انواع شیر های کنترل جریان کافیست با مشاوران فنی ما تماس بگیرید. در هنگام خرید شیر برقی پنوماتیک بوبین شیر برقی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه نمود.

{

شیر برقی تک 12 ولت Dc صاف ایتالیا Bitron

 

شیر برقی های 4/2 و 5/2 به عنوان فراوانترین شیرهای راه دهنده برای عملکرد سیلندرها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت رکسروت یکی از شرکت های بسیار معتبر و شناخته شده در کل دنیا می باشد که دارای به روزترین تکنولوژی ها در زمینه تولید شیر برقی هیدرولیک می باشد. در حالت کلی شرکت رکسروت یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع پمپهای هیدرولیکی و وسایل هیدرولیکی و همچنین شیر برقی هیدرولیکی می باشد.

اگر نوسانات برق زیاد باشد و شیر برقی آبیاری به دفعات زیاد باز و بسته شود، ممکن است سیم پیچ آن بسوزد. در شیرهای برقی سه راهه، سیال ورودی به یکی از دو مسیر خروجی هدایت می شود و مسیرهای خروجی یکی باز و دیگری بسته است. صنایع روغن و بسیاری صنایع دیگر برای کنترل اتوماتیک سیال و مایعات و قطع و وصل نمودن آن به صورت خودکار استفاده می شود.