شیلپا شتی ویدئویی از جشن Karwa Chauth خود با همسر راج کندرا به اشتراک می گذارد. زیرنویس ، “او با من روزه می گیرد ، ضخیم و لاغر کنارم می ایستد” | اخبار فیلم هندی

شیلپا شتی در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت ویدئوهایی از جشن کاروا چاث با همسرش راج کندرا. به همین مناسبت ، در حالی که راج لباس سنتی سفید داشت ، این بازیگر لباس قومی قرمز خیره کننده ای می پوشید. شیلپا پس از پرستش ماه ، پاهای خود را لمس کرد.

شیلپا این عنوان را زیر عنوان خود نوشت: “امروز به مردی اختصاص داشت که نماینده واقعی اوست که باید” شریک زندگی “باشد. او با من روزه می گیرد ، ضخیم و لاغر در کنار من می ایستد و زندگی را به شگفت انگیزترین روشهای تصور زیبا می کند. از همه چیز متشکرم ،TheRajKundra. من تو را دوست دارم ، کوکی ”

در این ویدئو ، این بازیگر همچنین نشان داد که راج نیز برای او روزه گرفته است.

پیش از این ، شیلپا برای جشن کاروا چاوت از محل زندگی همسر آنیل کاپور ، سونیتا کاپور ، بازدید کرد. او فیلم همان را در حساب خود به اشتراک گذاشت. او این عنوان را عنوان کرد ، “عکس مرسوم ما با باند KC پس از puja & katha ما. باید بگویم امسال متفاوت بود ، اما همه ما آزمایش شدیم و منفی بودیم ، پیش شرط حضور در آن اما مورد استقبال همه قرار گرفت. متشکرم ، # سونیتا کاپور ، به خاطر داشتن بیش از حد ما و همیشه بهترین میزبان بودن. دوستت دارم. ”