طبق گزارش، دارایی‌هایی به ارزش 1414 کرور، DK Shivakumar را در میان قانونگذاران جدید کارناتاکا ثروتمندتر کرده است.

طبق گزارش، دارایی‌هایی به ارزش 1414 کرور، DK Shivakumar را در میان قانونگذاران جدید کارناتاکا ثروتمندتر کرده است.

دی کی شیواکومار، رئیس کنگره کارناتاکا. PTI

بر اساس گزارشی که روز یکشنبه منتشر شد، معاون تازه منتخب کارناتاکا، دی کی شیواکومار، ثروتمندترین وزرای کابینه کنگره است.

بر اساس گزارش دیده‌بان انتخابات کارناتاکا و انجمن اصلاحات دموکراتیک (ADR)، که سوگندنامه‌های 32 مورد از آنها را تجزیه و تحلیل کرده است، رئیس کمیته کنگره کارناتاکا پرادش، که نماینده حوزه انتخابیه کانکاپورا است، دارایی‌هایی را به ارزش 1413.80 روپیه اعلام کرده است. 34 وزیر

دو وزیری که از آنجایی که جزئیات آنها در وب سایت کمیسیون انتخابات در دسترس نبود و در مالکیت عمومی وجود نداشت، مورد تجزیه و تحلیل قرار نگرفتند، Kelachandra Joseph George و NS Boseraju هستند. بوسراجو عضو هیچ یک از مجلسین – مجلس ایالتی یا شورای قانونگذاری – نیست.

در مجموع 31 قانونگذار، نزدیک به 97 درصد وزرای کابینه کارناتاکا میلیونر هستند و میانگین دارایی آنها 119.06 کرور است. این گزارش نشان می دهد که از 32 وزیری که تعهدات خود را اعلام کرده اند، شیواکومار با بدهی هایی به ارزش 265.06 کرور روپیه در صدر قرار دارد.

تیماپور راماپا بالاپا از حوزه انتخابیه مودول (SC) دارای کمترین دارایی به ارزش 58.56 میلیون روپیه است.

این گزارش می افزاید که در کارناتاکا، 24 وزیر کابینه با پرونده های جنایی روبرو هستند، از جمله هفت نفر که اتهامات جدی علیه آنها مطرح شده است.

در میان 32 وزیر، تنها یک نفر زن است – لاکسمی آر. هبالکار 48 ساله، که از روستایی بلگاوم انتخاب شده است.

در مجموع 18 وزیر (56 درصد) سن خود را بین 41 تا 60 سال اعلام کرده اند و 14 نفر (44 درصد) سن خود را بین 61 تا 80 سال اعلام کرده اند.

پس از انتخاب 24 وزیر جدید در روز شنبه، کابینه کارناتاکا به 34 وزیر رسید. این اتفاق پس از آن رخ داد که 10 وزیر، از جمله سیددارامایا، وزیر ارشد و داک شیواکومار، معاون وی، در اوایل ماه جاری سوگند یاد کردند. حزب کنگره در 13 مه در اوایل این ماه به قدرت رسید، زیرا در مقابل حزب بهاراتیا جاناتا به پیروزی رسید. کنگره در 135 کرسی از مجموع 224 کرسی مجلس، در یک پیروزی گسترده انتخاباتی پس از مدت ها، پیروز شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام