طرح نتفلیکس نتیجه معکوس می دهد، کاربران پس از سرکوب اشتراک رمز عبور شروع به لغو اشتراک می کنند

طرح نتفلیکس نتیجه معکوس می دهد، کاربران پس از سرکوب اشتراک رمز عبور شروع به لغو اشتراک می کنند

به نظر می‌رسد که اقدام نتفلیکس برای اجرای ممنوعیت اشتراک رمز عبور خود نتیجه معکوس داشته است زیرا جستجوهای آنلاین برای «لغو حساب نتفلیکس» تا 2939 درصد در بریتانیا افزایش یافته است.

قوانین جدید این هفته به 103 کشور از جمله ایالات متحده و بریتانیا ارائه شد. افرادی که نتفلیکس را با حساب شخص دیگری تماشا می کردند، اکنون باید لاگین خود را ایجاد کرده و هزینه آن را بپردازند. این امر پس از آن صورت می گیرد که اخیراً سرکوب غول استریم برای به اشتراک گذاری رمز عبور اعمال شد.

علاوه بر این، کسانی که هنوز می‌خواهند حساب کاربری خود را با افرادی غیر از خانه خود به اشتراک بگذارند، باید برای «اشتراک‌گذاری پولی» با هزینه 4.99 پوند در ماه (8 دلار در ماه در ایالات متحده) ثبت نام کنند.

مقالات مرتبط

آیا هند قصد دارد بر عملیات نتفلیکس در این کشور مالیات بگیرد؟

است

نقد فیلم کاتال: عجیب و غریب، عجیب و غریب و پیچش های رمز و راز سرقت جک فروت خنده دار است

تصمیم غول استریم باعث خشم کاربران موجود شد. کاربران برای تخلیه خشم خود به توییتر و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی رفتند. بسیاری گفتند که از حساب های نتفلیکس لغو می شوند اما به خط مشی جدید آن پایبند نیستند.

این سرویس استریم گفت که از روز سه شنبه شروع به هشدار دادن به اعضا در مورد سیاست اشتراک گذاری جدید خود کرد و گفت که حساب ها فقط باید در یک خانواده به اشتراک گذاشته شوند.

این شرکت در ایمیلی که روز سه شنبه در وبلاگ خود ارسال کرد، گفت: «حساب نتفلیکس شما برای شما و افرادی است که با آنها زندگی می کنید – خانواده شما.

«اعضا می‌توانند نمایه شخصی را خارج از خانواده خود منتقل کنند تا آن شخص بتواند عضویت جدیدی را که خودش هزینه آن را پرداخت می‌کند، آغاز کند. CNBC به نقل از این ایمیل می‌گوید: یا می‌توانند هزینه اضافی – 7.99 دلار در ماه – برای هر فرد خارج از خانواده خود با استفاده از حساب خود بپردازند.

استریمر گفته است که بیش از 100 میلیون خانوار حساب مشترک دارند که حدود 43 درصد از پایگاه کاربران جهانی آن است. نتفلیکس گفت که این بر توانایی آن برای سرمایه گذاری در محتوای جدید تأثیر گذاشته است.

نتفلیکس در اوایل سال جاری دستورالعمل به اشتراک گذاری رمز عبور را در چهار کشور دیگر مانند نیوزلند، کانادا، پرتغال و اسپانیا ارائه کرده بود. استریمر گفت که از اعضای آن کشورها می‌خواهد یک «موقعیت اصلی» برای حساب‌های خود تعیین کنند و به کاربران اجازه می‌دهد دو حساب فرعی برای کسانی که در پایگاه اصلی خود زندگی نمی‌کنند با هزینه‌های اضافی ایجاد کنند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام