عمران خان متعهد شد که روابط خوبی با فرمانده ارتش پاکستان حفظ کند

عمران خان متعهد شد که روابط خوبی با فرمانده ارتش پاکستان حفظ کند

عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان. فایل/AFP.

عمران خان، نخست‌وزیر اسبق پاکستان متعهد شد که پس از به قدرت رسیدن، روابط خوبی با ژنرال عاصم منیر، رئیس ستاد ارتش (COAS) حفظ خواهد کرد. ARY News.

خان گفت که هرگز در مورد منیر اظهارات تحقیر آمیز نکرده است و افزود که سوگند یاد کرده است که پس از به قدرت رسیدن با فرمانده ارتش رابطه خوبی برقرار کند.

او مدعی شد که دیگران به فرمانده ارتش در مورد او اطلاعات غلط می دهند. وی همچنین گفت که قبلاً پیامی را برای فرمانده ارتش ارسال کرده است ARY News.

مقالات مرتبط

عمران

عمران خان، ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان را مسئول “ربوده شدن” وی دانست.

عمران

پاکستان: چگونه دستگیری عمران خان به نبردی تمام عیار بین ارتش و حامیانش منجر شد

«پس از رسیدن به دادگاه، متوجه شدم که مردم کشته شده اند. من قبلاً در مورد عواقب در صورت دستگیری هشدار داده بودم.

به گفته رئیس حزب تحریک انصاف، مردم از دستگیری وی خشم خود را ابراز کردند. او اذعان کرد که پرسنل دفتر پاسخگویی ملی (NAB) در زمانی که او در بازداشت بود، رفتار شایسته ای از خود نشان دادند.

به گفته خان پیش از این، توافقی در جریان دیدار با رئیس جمهور دکتر عارف علوی که روز قبل انجام شده بود، انجام شده است. ARY News.

نخست‌وزیر سابق به خبرنگاران گفت که رئیس‌جمهور علوی «پیام هیچ‌کس» را حمل نمی‌کند و هیچ توافقی حاصل نشده است.

عمران خان از دادگاه به دلیل “حمایت از قانون اساسی” تشکر کرد، زیرا دادگاه عالی اسلام آباد (IHC) مقامات را از بازداشت عمران خان، رئیس حزب تحریک انصاف در هر مورد – حتی مواردی که فاش نشده است – تا دوشنبه (15 مه) در سراسر کشور منع کرد. .

رئیس حزب تحریک انصاف همچنین گفت که وقتی جمعیتی بدون نظارت یک رهبر به خیابان ها می آیند، از کنترل خارج می شوند.

وی افزود که به دولت هشدار داده است که کشور را به سمت “آنارشی” هدایت نکند. خان گفت: “من مدام هشدار می دادم که اگر پاکستان سریلانکا شود، از دست همه خارج خواهد شد.” ARY News گزارش شده است.

قابل ذکر است، عمران خان پس از دو روز بازداشت در ساعات اولیه روز شنبه به محل سکونت خود در پارک زمان لاهور بازگشت. ژئو نیوز. او در تمام مسیر تا لاهور مورد استقبال طرفداران حزب تحریک انصاف قرار گرفت.

دستگیری عمران خان در دادگاه عالی اسلام آباد (IHC) در 9 مه باعث اعتراضات خشونت آمیز در سراسر کشور شد. با این وجود، دادگاه عالی وارد عمل شد، دستگیری او را باطل کرد و دستور آزادی او را صادر کرد. خان با استفاده از این حکم، در پرونده های متعدد علیه او در IHC به دنبال وثیقه شد و نتیجه مطلوبی دریافت کرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام