عکسها: مالایکا آرورا برای یک پیاده روی عصرانه با کاسپر ، یک ورزش مدرن را انتخاب می کند | اخبار فیلم هندی

به تازگی ، هنگامی که مالایکا آرورا با دوست خزدارش کاسپر از خانه خارج شد ، در شهر قدم زد. بازیگری که به رژیم تناسب اندامش مشهور است هرگز نتواند هواداران را با اوقات فراغت شیک تحت تأثیر قرار دهد. قبل از قفل کردن ، طرفداران عادت داشتند عکس های او را در خارج از کلاس ورزش در اوقات فراغت ورزشی ببینند.

در این عکسها ، ستاره ای دیده می شود که یک سوتین سفید ورزشی با شلوار گشاد مشکی در دست دارد. وی به عنوان احتیاط COVID-19 از ماسک صورت سیاه استفاده کرد. مالایکا در حالی که سگ حیوان خانگی اش ، کاسپر را می گشت ، در شهر گشت.

عکس های او را اینجا ببینید:

WhatsApp Image 2020-11-06 ساعت 6.28.14 PM.
WhatsApp Image 2020-11-06 ساعت 6.28.15 PM.
WhatsApp Image 2020-11-06 ساعت 6.28.18 PM.

چند روز قبل ، آزمایش آزمایش آزمایش COVID-19 مثبت شد. پس از بهبودی ، مالایکا به دستگیره اینستاگرام خود رفت تا یادداشت گرمی را بنویسد. او از همه برای حمایتشان تشکر کرد. “بیرون و حدود … بالاخره بعد از این همه روز من بیرون از اتاقم بیرون ، به خودی خود احساس یک گردش می کنم … من احساس خوشبختی می کنم که با حداقل درد و ناراحتی بر این ویروس غلبه کردم. پزشکان برای راهنمایی پزشکی خود ، BMC برای انجام این روند بدون دردسر ، خانواده ام برای حمایت بی اندازه آنها و همه دوستان ، همسایگان و طرفدارانم برای همه آرزوهای خوبشان و قدرتی که از پیام ها و پشتیبانی شما گرفتم. نمی توانم به اندازه کافی از کلمات شما بخاطر آنچه همه در این اوقات سخت برای من انجام داده اند تشکر کنم. لطفا همه در امان بمانید و مراقبت کنید. ?? ♥ ️ “، او نوشت