فاز 3 رأی گیری انتخابات بیهار 2020: شناسه رأی دهنده خود را با نام ، شماره EPIC در لیست رأی دهندگان آنلاین در nvsp.in جستجو کنید

برای بررسی اینکه آیا نام شما در لیست انتخابات وجود دارد یا خیر ، به پورتال خدمات ملی رأی دهندگان به آدرس www.nvsp.in مراجعه کنید.

فاز 3 رأی گیری انتخابات بیهار 2020: شناسه رأی دهنده خود را با نام ، شماره EPIC در لیست رأی دهندگان آنلاین در nvsp.in جستجو کنید

تصویر نمایندگی رویترز

حدود 2.35 کرور نفر در 78 کرسی در 19 منطقه در بیهار در مرحله سوم انتخابات مجلس در حال انجام انتخابات روز شنبه به پای صندوق های رای خواهند رفت. (7 نوامبر).

شمارش آرا برای انتخابات سه مرحله ای در بیهار – از 28 اکتبر تا 7 نوامبر – در 10 نوامبر انجام می شود.

برای مرحله یک در 28 اکتبر ، 71 حوزه انتخابیه در 16 منطقه تحت پوشش قرار گرفتند. برای مرحله دو در 3 نوامبر ، 94 حوزه انتخابیه در 17 منطقه به رای گیری رفتند.

دوره مجمع قانونگذاری بیهار با 243 عضو در 29 نوامبر به پایان می رسد. از کل قدرت ، 38 صندلی برای SC و دو صندلی برای ST اختصاص داده شده است.

در حدود 7.29 کرور نفر قرار است رای خود را در ایالت هندی هلند بدهند. از این تعداد ، تقریباً 78 لک ، رای دهندگان برای اولین بار خواهند بود.

این بار دولت شاهد سه رقیب اصلی است: اتحاد های حاکم و مخالف و حزب لوک جانشکاتی چراگ پسوان که در صورت ایجاد یک مجلس آویزان برای نقش یک پادشاه ساز مشتاق است.

در اینجا چگونگی بررسی اینکه آیا نام شما در لیست رای دهندگان است وجود دارد:

مرحله 1: به پورتال خدمات ملی رأی دهندگان در www.nvsp.in مراجعه کنید

گام 2: گزینه ای را در بالا سمت چپ انتخاب کنید که می گوید “نام خود را در لیست انتخاب کنید”

مرحله 3: برای تأیید اینکه آیا نام شما در پورتال است ، می توانید از بین گزینه ها یکی را انتخاب کنید: “جستجو براساس شماره EPIC” یا “جستجو براساس جزئیات”

مرحله 4: “جستجو بر اساس شماره EPIC” را انتخاب کرده و مشخصات خود را وارد کرده و دکمه “جستجو” را فشار دهید

مرحله 5: جزئیات شما در نتیجه جستجو در پایین صفحه وب نشان داده می شود

مرحله 6: اگر اینگونه نباشد ، این بدان معناست که شما به احتمال زیاد نام شما در لیست انتخاباتی گم شده است

مرحله 7: همچنین می توانید “جستجو براساس جزئیات” را انتخاب کنید. پورتال از شما می خواهد اطلاعاتی مانند نام ، سن ، DoB ، ایالت ، جنسیت و منطقه را وارد کنید

مرحله 8: جزئیات را پر کنید و اگر نام شما ظاهر شد ، به این معنی است که شما در منطقه خود واجد شرایط رای دادن هستید

کمیسیون انتخابات هند قبلاً لیست انتخابات را در وب سایت خود منتشر کرده است. تا زمانی که نام شما در لیست های انتخاباتی ذکر شده باشد ، می توانید هر کارت شناسایی مانند کارت رأی دهنده یا Aadhaar را برای رأی دادن نشان دهید.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.