فدرال رزرو آمریکا به شکست در شناسایی مشکلات بانک های راه اندازی اعتراف کرد

فدرال رزرو آمریکا به شکست در شناسایی مشکلات بانک های راه اندازی اعتراف کرد

فدرال رزرو ایالات متحده همچنین به دنبال تقویت چارچوب نظارتی برای بانک ها خواهد بود و تشدید قوانین مربوط به ریسک نرخ بهره، نقدینگی و سرمایه مورد نیاز و تست استرس را در نظر خواهد گرفت. عکس فایل.

فدرال رزرو ایالات متحده در گزارشی که در روز جمعه منتشر شد و در مورد سقوط بانک سیلیکون ولی (SVB) در ماه گذشته منتشر شد، خواستار نظارت بیشتر بر بانکداری شد و به شکست خود اعتراف کرد.

مایکل بار، معاون نظارت فدرال رزرو در بیانیه ای گفت: «به دنبال شکست بانک سیلیکون ولی، ما باید نظارت و مقررات فدرال رزرو را بر اساس آموخته های خود تقویت کنیم.

مایکل بار گفت که مدیریت بانک قبل از فروپاشی سریع SVB در مدیریت کافی ریسک ها شکست خورده بود، در حالی که ناظران فدرال رزرو پس از شناسایی مشکلات در وام دهنده فناوری پیشرفته کالیفرنیایی نتوانستند اقدام کافی را انجام دهند.

تماشا کنید: جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا توسط روس‌هایی که خود را زلنسکی نشان می‌دهند، شوخی می‌کنند

بیش از 68 میلیارد دلار از Credit Suisse قبل از تصاحب UBS برداشت شد

شکست SVB در 10 مارس پس از پذیرفتن ریسک بیش از حد نرخ بهره، موج های شوکی در سراسر بخش بانکی ایجاد کرد و منجر به شکست یکی دیگر از بانک های منطقه ای ایالات متحده و ادغام تحت فشار غول بانکداری سرمایه گذاری سوئیسی Credit Suisse شد.

به نظر می رسد تلاش های هماهنگ تنظیم کننده ها در هر دو سوی اقیانوس اطلس در روزهای پس از فروپاشی SVB باعث کاهش آشفتگی بانکی و کاهش نوسانات در بازارهای مالی شده است.

این گزارش نشان می‌دهد که فدرال رزرو «جدی بودن کمبودهای اساسی در مدیریت، نقدینگی و مدیریت ریسک نرخ بهره شرکت را قدردانی نمی‌کند»، زیرا دارایی‌های SVB بین سال‌های 2019-2021 در میانه رونق فناوری پیشرفته بیش از دو برابر شده است. .

مایکل بار در پاسخ گفت: فدرال رزرو به تقویت نظارت بانکی توجه خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که فدرال رزرو می تواند سریعتر خطرات و آسیب پذیری ها را شناسایی کند.

فدرال رزرو همچنین به دنبال تقویت چارچوب نظارتی برای بانک ها خواهد بود و تشدید قوانین مربوط به ریسک نرخ بهره، نقدینگی و سرمایه مورد نیاز و تست استرس را در نظر خواهد گرفت.

یک مقام ارشد فدرال رزرو پیش از انتشار این گزارش به خبرنگاران گفت: این بررسی گسترده‌تر خواهد بود و به قوانین نقدینگی و سرمایه فدرال رزرو نگاهی گسترده‌تر خواهد داشت.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در بیانیه ای گفت که از گزارش “خود انتقادی” مایکل بار در مورد سقوط SVB استقبال می کند.

او گفت: «من با توصیه‌های او برای رسیدگی به قوانین و شیوه‌های نظارتی ما موافق و حمایت می‌کنم و مطمئن هستم که آنها به یک سیستم بانکی قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر منجر خواهند شد.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام