فعال بزرگ ترین خانه های رسانه ای آمریکا را نزد نظافتچی ها می برد

فعال بزرگ ترین خانه های رسانه ای آمریکا را نزد نظافتچی ها می برد

فیلم برداری از ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط فعال Jose Vega. ارائه تصویر: توییتر

در یک ویدیوی ویروسی، یک فعال با جسارت یک رویداد در مدرسه روزنامه نگاری کلمبیا در نیویورک را مختل کرد و ریاکاری و سکوت “مطبوعات اصلی” جهانی را در مورد موضوعات کلیدی مانند خط لوله نورد استریم، سوریه و جنگ روسیه و اوکراین در جریان خواند. .

بر اساس گزارش ها، این فعال به نام خوزه وگا، ویدئویی از این رویداد با نام “خطوط خطا: دموکراسی” را که در روز سه شنبه برگزار شد به اشتراک گذاشت.

در این ویدئو، وگا نحوه رسیدگی رسانه‌ها به مسائل مهم جهانی را زیر سوال برد و پیش از اینکه توسط محافظان امنیتی از اتاق بیرون رانده شد، از اعضای پانل به دلیل «عدم اعتبار» نزد مردم و «ناتوانی در گزارش حقیقت» انتقاد کرد.

فروش سلاح‌های غرب برای کمک به اوکراین در لهستان و رومانی

ایالات متحده و چین هرگز “بای بای” نخواهند بود: اکثر آمریکایی ها پکن را “دشمن” می دانند نه فقط “رقیب”

آیا اینجا سالن سخنرانی با (روزنامه نگار تحقیقی آمریکایی) سیمور هرش است؟ من به دنبال موردی با سیمور هرش هستم زیرا این رویداد یک سیاست و سالن مطبوعاتی است. بنابراین، آیا نباید در مورد نورد استریم صحبت کنیم، زیرا این بزرگترین داستان قرن است؟ وگا در ویدیو شنیده می شود که می گوید.

او حتی یک میزگرد را به خاطر «داستان ساختگی‌اش برای جلوگیری از سیمور هرش» صدا زد.

در فوریه اوایل سال جاری، سیمور هرش ادعا کرد که ایالات متحده بمب‌هایی را در خط لوله نورد استریم در زیر دریای بالتیک، که گاز روسیه را به آلمان می‌برد، در جریان مانور نظامی مشترک بالتوپس در ژوئن سال گذشته، کار گذاشته است.

خط لوله نورد استریم پس از چند ماه بر اثر انفجارهای پیاپی منفجر شد.

او آن را “احمقانه ترین” اقدامات واشنگتن در سال های اخیر نامید.

خوزه وگا گفت: “میدونی که این اتفاق خیلی خنده داره. منظورم این است که آیا شما حتی سیمور هرش را تصدیق کردید؟ همه شما سردبیران اجرایی روزنامه هایی هستید که شکست خوردند، پنتاگون. مای لای، واترگیت. آیا این همان اوراق است یا نه؟»

او افزود: «این فقط به نوعی خنده دار است، زیرا عراق اشتباه می کند، سوریه اشتباه می کند، دروازه روسیه واقعاً اشتباه می کند. باشه؟ منظورم این است که لیست ادامه دارد و ادامه دارد. بنابراین، آخرین کاری که می‌توانید انجام دهید، این است که بپذیرید که از طریق افشاگری‌ها، ما باید متوجه می‌شویم که (ولدیمیر رئیس‌جمهور اوکراین) زلنسکی در اولین سالگرد (جنگ روسیه و اوکراین) مسکو را بمباران می‌کند. ). منظورم این است که اگر اینقدر بی طرف هستید، حداقل نباید بگویید، درست است، زلنسکی قرار بود ما را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار دهد؟ به نظر منصفانه است.»

وگا به گزارش طبقه بندی شده آژانس امنیت ملی ایالات متحده اشاره می کرد که اخیراً ادعا می کند مقامات اوکراینی مشغول برنامه ریزی برای حمله به روسیه در ماه فوریه هستند.

به گزارش واشنگتن پست، سرلشکر کایرلو بودانوف، رئیس اداره اطلاعات نظامی کشور (HUR)، به یکی از افسران خود دستور داد “با هر آنچه که HUR در اختیار دارد، برای حملات گسترده در 24 فوریه آماده شود”.

خوزه وگا، فعالی که در این مراسم شرکت می‌کرد، گفت: «در حالی که جولیان آسانژ در زندان پوسیده می‌شود، همه شما چک‌های سنگین دریافت می‌کنید زیرا او به خاطر انجام کار شما در زندان است. میدونی چیه؟ تاکر کارلسون سیمور هرش نیست، اما او کاری کرد که شما از انجام آن می ترسید – حقیقت را بگویید و در واقع از جنگ انتقاد کنید. به همین دلیل است که او در واقع اخراج شد، زیرا شما همه ترسو هستید. هر یک از شما. هیچ کدام از شما در واقع هیچ ارتباطی نداشته اید… مطبوعات جریان اصلی اکنون در حال مرگ هستند. دیگر هیچ کس قرار نیست به شما گوش دهد. شما هیچ اعتباری نزد مردم ندارید.»

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام