قاضی پیشنهاد دونالد ترامپ برای یادگیری اسامی اعضای هیئت منصفه در دادگاه تهمت مدنی را رد کرد

قاضی پیشنهاد دونالد ترامپ برای یادگیری اسامی اعضای هیئت منصفه در دادگاه تهمت مدنی را رد کرد

نیویورک: اسامی اعضای هیئت منصفه که در یک دادخواست مدنی آینده تعیین خواهند کرد که آیا رئیس جمهور سابق به نویسنده E. Jean Carroll، که همچنین مدعی است ترامپ به او حمله کرده است، بدنام کرده است یا خیر، از دونالد ترامپ مخفی باقی خواهد ماند.

آخرین تلاش ترامپ برای اجبار به اعضای بالقوه هیئت منصفه ارائه نام، اطلاعات شغلی و 38 قطعه اطلاعات دیگر در پرسشنامه های کتبی توسط قاضی منطقه ای ایالات متحده، لوئیس کاپلان، روز جمعه در منهتن رد شد.

هیچ چیز تصمیم کاپلان برای حضور در هیئت منصفه ناشناس برای محاکمه 25 آوریل را تغییر نداده است، که منعکس کننده پتانسیل آزار و اذیت هیئت منصفه است، زیرا او گفت که قانون “بسیار روشن” است و این به او بستگی دارد که در مورد استفاده از پرسشنامه تصمیم بگیرد.

وکلای ترامپ بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

ترامپ استدلال کرده بود که کیفرخواست جنایی اخیر او توسط آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن، “سیل پوشش رسانه ای پیش داوری” را به همراه داشته است که یافتن هیئت منصفه بی طرف در پرونده مدنی کارول را دشوار می کند.

وکلای او گفتند که این پوشش توجه رسانه ها را به هاروی واینستین تهیه کننده هالیوود، الیزابت هولمز، مدیر اجرایی بیوتکنولوژی و گیسلین ماکسول، همکار جفری اپستاین، درست قبل از شروع محاکمه های جنایی برجسته اخیرشان کمرنگ کرده است.

وکلای ترامپ گفتند، در حالی که اعضای هیئت منصفه حتی در شرایط «عادی» چیزهای زیادی درباره ترامپ می‌شنوند، «خطر تعصب به دلیل پرونده براگ بیشتر می‌شود».

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2024 پیشتاز میدان جمهوریخواهان است.

کارول، مقاله نویس سابق مشاوره مجله Elle، گفته است که ترامپ در اواخر سال 1995 یا اوایل سال 1996 در رختکن فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در منهتن خود را به زور به او تحمیل کرد.

این محاکمه به این موضوع مربوط می شود که آیا ترامپ در اکتبر 2022 با گفتن این که ادعای تجاوز جنسی یک “فریب” و “دروغ” است و اینکه او “از نوع او” نیست، او را بدنام کرده است یا خیر.

کارول همچنین از ترامپ می‌خواهد که بر اساس قانون نیویورک که به بزرگسالان مهلت یک ساله برای شکایت از سوء استفاده‌کنندگان ادعایی خود حتی در صورت انقضای محدودیت‌ها، متهم شود.

او به طور جداگانه از ترامپ به دلیل افترا به دلیل انکار او در ژوئن 2019 مبنی بر اینکه در اتاق رختکن رخ داده است، شکایت کرده است.

پرونده کارول علیه ترامپ، دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه جنوبی نیویورک، شماره 22-10016 است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام