قانون گذاران هنگ کنگ پس از برکناری چهار قانونگذار طرفدار دموکراسی توسط چین ، دسته جمعی استعفا دادند

این تحول پس از آن انجام می شود که کمیته دائمی کنگره ملی خلق چین مصوبه ای را تصویب کرد مبنی بر اینکه افرادی که از تصدیق حاکمیت چین بر این شهر امتناع می ورزند باید از قانونگذار رد صلاحیت شوند.

قانون گذاران هنگ کنگ پس از برکناری چهار قانونگذار طرفدار دموکراسی توسط چین ، دسته جمعی استعفا دادند

چهار قانونگذار ، از چپ ، دنیس كوك ، كنت لئونگ ، كوك كا كی و آلوین یونگ پس از كنفرانس خبری در شورای قانونگذاری در هنگ كنگ ، موضع گیری می كنند. AP

هنگ کنگ: قانون گذاران طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ در پی اقدام دولت این شهر برای رد صلاحیت چهار قانونگذار طرفدار دموکراسی ، دسته جمعی استعفا دادند.

اردوگاه طرفدار دموکراسی ، تصمیم خود را در یک کنفرانس خبری روز چهارشنبه ، ساعاتی پس از اعلام دولت هنگ کنگ ، مبنی بر رد صلاحیت چهار قانونگذار طرفدار دموکراسی – آلوین یونگ ، دنیس کوک ، کووک کا کی و کنت لئونگ – از قانونگذار ، اعلام کرد.

این رد صلاحیت ها پس از آن صادر شد که کمیته دائمی کنگره ملی خلق چین ، که جلساتی را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار کرد ، قطعنامه ای را تصویب کرد مبنی بر اینکه کسانی که از استقلال هنگ کنگ حمایت می کنند یا از تصدیق حاکمیت چین بر این شهر امتناع می ورزند ، و همچنین اقداماتی را انجام می دهند که امنیت ملی را تهدید می کند یا از نیروهای خارجی بخواهید در امور شهر دخالت کنند ، باید رد صلاحیت شود.

وو چی وای ، دعوت كننده اردوگاه طرفدار دموكراسی ، در كنفرانس مطبوعاتی گفت: “امروز ما از موقعیت های خود استعفا خواهیم داد ، زیرا شركا ، همكاران ما با اقدام بی رحمانه دولت مركزى رد صلاحیت شده اند.”

وی گفت: “اگرچه در آینده آینده برای مبارزه با دموکراسی با مشکلات زیادی روبرو هستیم ، اما هرگز ، هرگز تسلیم نخواهیم شد.”

وو گفت كه قانونگذاران طرفدار دموكراسي نامه هاي استعفا را روز پنجشنبه تحويل خواهند داد. در جریان کنفرانس خبری ، قانونگذاران طرفدار دموکراسی در حالی که دست در دست هم داشتند شعارهای “هنگ کنگ نفت اضافه می کنند ، ما می ایستیم” را سر دادند.

در اوایل سال ، چهار قانونگذار طرفدار دموکراسی که اکنون رد صلاحیت شده اند ، از شرکت در انتخابات قانونگذاری که قرار بود در ماه سپتامبر برگزار شود ، منع شدند ، قبل از اینکه دولت اعلام کند که انتخابات را یک سال به تعویق می اندازد ویروس کرونا وضعیت. بعداً پس از به تعویق انداختن این چهار قانونگذار در پست های خود باقی ماندند.

به تعویق انداختن انتخابات توسط اردوگاه طرفدار دموکراسی به دلیل تلاش برای جلوگیری از تصاحب اکثریت کرسی های قوه مقننه ، مورد انتقاد قرار گرفت ، پس از برگزاری انتخابات مقدماتی غیررسمی طرفداری از دموکراسی با شرکت بیش از 600000 رأی دهنده برای تصمیم گیری در مورد کاندیداها

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.