لنز Panasonic S85: پاناسونیک لنزهای S-S85 را با دیافراگم f / 1.8 برای دوربین های سری Lumix با 59،990 روپیه راه اندازی کرد

پاناسونیک اولین لنز خود را از سری دیافراگم بزرگ مبتنی بر L-mount و طراحی شده برای لومیکس سری S دوربین های بدون آینه فول فریم. لنز جدید S-S85 با فاصله کانونی 85 میلی متر با دیافراگم f / 1.8 ارائه می شود و این شرکت ادعا می کند که برای تقویت عکاسی پرتره افکت بوکه ارائه می دهد.
جدا از این ، این شرکت تأیید کرده است که تمام لنزهای دیافراگم بزرگ آینده از اندازه یکسانی برخوردار خواهند بود و از قطر یکسانی برخوردار خواهند بود تا کاربران بتوانند از فیلترهای لنز یکسان استفاده کنند
لنز Panasonic S-S85: قیمت و در دسترس بودن
لنز پاناسونیک Lumix S-S85 59،990 روپیه است و ماه نوامبر در سراسر مغازه های تجاری پاناسونیک و مدرسه تصویربرداری 4K پاناسونیک در دسترس خواهد بود.
لنز Panasonic S-S85: ویژگی ها
لنز S-S85 با دیافراگم f / 1.8 ارائه می شود و از 9 عنصر در 8 گروه تشکیل شده است. این شرکت از لنزهای 2ED (پراکندگی بسیار کم) برای سرکوب انحراف رنگی محوری و بزرگنمایی انحراف رنگی استفاده کرده است. قطر فیلتر لنز 67 میلی متر است ، با دیافراگم دهانه دیافراگم 9 پره. این شرکت همچنین ادعا می کند که پاناسونیک S85 لنز درجه بندی defocus صاف و بوکه دور و بدون vignetting را ارائه می دهد. این لنز از فاکتور فرم جمع و جور و ناهموار فقط 355 گرم برخوردار است و همچنین از پوشش مقاوم در برابر گرد و غبار / پاشش برای دوام بیشتر برخوردار است.
این شرکت همچنین تأیید کرده است که آنها در حال کار بر روی لنز بزرگنمایی تله فوتو 70-300 میلی متری جدید در کنار لنزهای دیافراگم بزرگ هستند.