لپ تاپ مقاوم ایسر Enduro N3 با قیمت 76،500 روپیه به بازار عرضه شد

دهلی نو: ایسر با راه اندازی Enduro N3 در هند ، مجموعه لپ تاپ های خود را گسترش داده است. این جدیدترین لپ تاپ ایسر دارای طراحی ناهمواری است و گواهینامه درجه نظامی دریافت کرده است. این لپ تاپ مطابق با استاندارد MIL-STD 810G است که باعث می شود در برابر آن نشت و مقاومت کنید. در کنار این ، لپ تاپ همچنین دارای درجه IP53 است که باعث می شود در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد. این دستگاه با Aquafan بی نظیری همراه است که قطرات آب را از هر زاویه ای دفع می کند.
ایسر Enduro N3 همراه با برچسب قیمت 76،500 روپیه و می توان آن را در گزینه Black color از Acer.com خریداری کرد.
Acer Enduro Ne با صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی با وضوح 1920×1080 پیکسل ارائه می شود. این نمایشگر با روکش Corning Gorilla Glass در بالای صفحه محافظت می شود. این دستگاه توسط پردازنده 10 هسته ای Core Intel همراه با RAM DDR4 قابل ارتقا تا 32 گیگابایت تغذیه می شود.
Acer Enduro N3 سیستم عامل Windows 10 Professional را اجرا می کند و این شرکت ادعا می کند که با یک بار شارژ می تواند تا 13 ساعت پشتیبان باتری ارائه دهد.
این لپ تاپ مجهز به خواننده اثر انگشت است و همچنین دارای 3 سال گارانتی تولید کننده است.
ایسر هند ، مدیر بازرگانی سودیر گوئل ، در مورد این محصول گفت: “با توجه به پیشرفت صنایع مختلف و متخصصانی که به لپ تاپ احتیاج دارند ، تعداد بیشتری لپ تاپ در زمینه هایی که تحت کنترل سخت تر هستند مستقر می شوند. لپ تاپ جدید Enduro N3 ما برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و می تواند از افت ، دمای شدید و قرار گرفتن در معرض آب در امان بماند در حالی که به اندازه کافی قابل حمل است و می تواند وزن آن فقط 1.9 کیلوگرم باشد. ”