ماسک موافق است که جک دورسی می‌خواهد اف‌بی‌آی و سایر آژانس‌های مشابه را به «هزار قطعه» تقسیم کند.

ماسک موافق است که جک دورسی می‌خواهد اف‌بی‌آی و سایر آژانس‌های مشابه را به «هزار قطعه» تقسیم کند.

به نظر می‌رسد افرادی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را دارند یا مدیریت می‌کنند، در برخورد با سرویس‌های اطلاعاتی، به‌ویژه سرویس‌های اطلاعاتی ایالات متحده مانند FBI، NSA و CIA، زمان بسیار دشواری دارند.

جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر، در توییتی مرموز روز سه شنبه به نظر می رسید از جامعه اطلاعاتی آمریکا انتقاد کرده است. او پیامی را منتشر کرد که در آن نوشته بود: «سیا، NSA و FBI را به هزار تکه تقسیم کنید و آنها را در بادها پراکنده کنید.» همراه با پیوندی به تصویری از رئیس جمهور سابق ایالات متحده جان اف کندی.

مقالات مرتبط

اینجاست که چرا ایلان ماسک نمی‌خواهد فرزندانش کنترل شرکت‌هایش را در دست بگیرند

اینجاست

ایلان ماسک می‌گوید: «به من پول یا قدرت پیشنهاد بده… برایم مهم نیست که پول از دست بدهم»

«آنها را در بادها پراکنده کن…»
توییت دورسی به نقل قول معروف منتسب به کندی اشاره کرد که گفته می‌شود پس از تلاش نافرجام آژانس برای سرنگونی فیدل کاسترو، رهبر کوبا، معروف به خلیج، قول داده بود «سیا را به هزار قطعه تجزیه کند و به بادها پراکنده کند». فاجعه خوک ها

با این حال، صحت سخنان کندی نامشخص است، زیرا تنها منبع برای این نقل قول یک مقام ناشناس از دولت کندی است که طبق گزارش ها سه سال پس از ترور رئیس جمهور، آن را با روزنامه نگار نیویورک تایمز در میان گذاشته است.

گذشته دورسی به دامان او می آید
بسیاری از کاربران توییتر در مورد صحت رد آشکار دورسی از FBI و CIA تردیدهایی را مطرح کردند و ادعا کردند که او به این آژانس ها اجازه داده است در طول تصدی خود به عنوان مدیر عامل شرکت در این پلت فرم دخالت کنند.

در گذشته، توییتر به‌عنوان یکی از معدود پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی که در برابر مشارکت در برنامه نظارتی بحث‌برانگیز PRISM NSA که توسط ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق NSA که در سال 2013 افشاگر شد، مقاومت کرد.

بر اساس اسلایدهای فاش شده از آژانس، PRISM به NSA دسترسی ویژه به سرورهای شرکت های بزرگ فناوری مانند فیس بوک، گوگل، مایکروسافت و اپل اعطا کرده است.

آیا این حمایت دورسی از نامزد ریاست جمهوری رابرت اف کندی جونیور است؟
به نظر می‌رسید که برخی از پیروان دورسی، توییت او را نشان دادن حمایت از نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری رابرت اف کندی جونیور، که از مهار سازمان‌های اطلاعاتی حمایت می‌کند، تفسیر می‌کنند. کندی علناً اعتقاد خود را مبنی بر اینکه سیا در ترور عمویش، رئیس جمهور جان اف کندی، و پدرش، دادستان کل سابق ایالات متحده، رابرت اف. کندی پدر، نقش داشته است، ابراز کرده است.

در مورد ماسک، به نظر می‌رسد که او با برنامه‌ریزی جلسه توییتر اسپیس برای چهارشنبه، خود را با فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، هماهنگ کرده است. انتظار می رود در این جلسه، دیسانتیس، جمهوری خواه، رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 اعلام کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام