مایواتی می گوید که تحریم مخالفان غیرمنصفانه است

مایواتی می گوید که تحریم مخالفان غیرمنصفانه است

مایواتی، رئیس حزب باوجان ساماج (BSP) روز پنجشنبه در حالی که از افتتاحیه آتی استقبال کرد، بایکوت احزاب اپوزیسیون در افتتاحیه ساختمان جدید پارلمان توسط نخست وزیر نارندرا مودی، “ناعادلانه” خواند.

او گفت که به دلیل برخی تعهدات دیگر در مراسم تحلیف در 28 مه شرکت نخواهد کرد، هرچند که دعوتنامه دریافت کرده است.

19 حزب اپوزیسیون شامل کنگره، چپ، TMC، SP و AAP روز چهارشنبه بایکوت خود را برای افتتاح ساختمان جدید پارلمان توسط نارندرا مودی اعلام کردند و گفتند زمانی که “روح دموکراسی به وجود آمده است” هیچ ارزشی در ساختمان جدید پیدا نمی کنند. مکیده شده است.»

مقالات مرتبط

“بی توجهی آشکار به اخلاق دموکراتیک”: NDA احزاب مخالف را به دلیل تحریم افتتاحیه پارلمان جدید مورد انتقاد قرار داد

بی اعتنایی آشکار به اخلاق دموکراتیک

چه کسی باید ساختمان مجلس را افتتاح کند؟ جنجال سیاسی توضیح داد

در یک سری توئیت در روز پنجشنبه، رئیس BSP گفت: “خواه دولت حزب کنگره باشد یا اکنون BJP در مرکز، BSP همیشه از آنها در مورد مسائل مربوط به کشور و منافع عمومی حمایت کرده است. این حزب با برخاستن از سیاست حزبی و نگاه به آن در این چارچوب، از افتتاح ساختمان جدید مجلس در 8 اردیبهشت نیز حمایت کرد، مورد استقبال قرار می گیرد.

او همچنین گفت که اصرار احزاب مخالف بر افتتاح ساختمان جدید توسط رئیس جمهور دروپادی مورمو “ناعادلانه” است.

«دولت آن را ساخته است، بنابراین حق دارد آن را افتتاح کند. همچنین بی انصافی است که این را به احترام یک زن قبیله مرتبط کنیم. آنها باید به این فکر می کردند در حالی که نامزدی را علیه او معرفی می کردند به جای اینکه او را بدون مخالفت انتخاب کنند.»

«دعوت برنامه ویژه کشور یعنی مراسم افتتاحیه ساختمان جدید مجلس را دریافت کردم که از این بابت تشکر و آرزوی بهترینها را دارم. اما به دلیل برنامه ریزی قبلی ام در خصوص جلسات بررسی مستمر حزب، نمی توانم در این مراسم شرکت کنم.»

احزاب اپوزیسیون روز چهارشنبه در بیانیه مشترکی اعلام کردند که تصمیم مودی برای افتتاح ساختمان جدید پارلمان خود “توهین شدید” و “حمله مستقیم” به دموکراسی هند است.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام