مایک پمپئو، رئیس سابق سیا، نامزدی ریاست جمهوری 2024 را رد کرد

مایک پمپئو، رئیس سابق سیا، نامزدی ریاست جمهوری 2024 را رد کرد

واشنگتن: مایک پمپئو، رئیس سابق سیا، که در دوران ریاست جمهوری ترامپ با دونالد ترامپ همکاری می کرد، هرگونه احتمال نامزدی برای ریاست جمهوری 2024 را رد کرد.

وی با انتشار بیانیه خود در توییتر گفت: من و سوزان پس از بررسی و دعای بسیار به این نتیجه رسیدیم که خود را به عنوان نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده در انتخابات 2024 معرفی نخواهم کرد.

او گفت که بهترین نقش ها برای او و همسرش نقش والدین، معلمان مدارس یکشنبه، صاحبان شرکت ها و رهبران مدنی است.

پمپئو گفت: «این ملت بیش از آنچه که لیاقتش را دارم به من داده است – فرصت‌های غیرقابل تصور. وظیفه من برای برگرداندن آن نعمت به دیگران باقی است و با کمک او این وظیفه را انجام خواهم داد.»

در حال حاضر تعدادی نامزد برای نامزدی ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه از جمله دونالد ترامپ، نیکی هیلی، ویوک راماسوامی، آسا هاچینسون فرماندار سابق آرکانزاس و سناتور تیم اسکات که اخیرا نامزدی خود را اعلام کردند، در حال رقابت هستند.

به گفته پمپئو، 59 ساله، پیش از این در حالی که در سفری به ایالت های اولیه اولیه بود، علاقه خود را به این پست نشان داده بود. نیویورک تایمز. با این حال، او تصریح کرد که تصمیم خود را «بر اساس پیشتازی رئیس جمهور سابق ترامپ در نظرسنجی‌های اولیه رقابت‌های جمهوری‌خواه» اتخاذ نکرده است.

ساده‌ترین و دقیق‌ترین این است که بگوییم این تصمیم شخصی است. زمان مناسبی برای من و خانواده ام نیست. در هر مرحله از خدمت عمومی خود – به عنوان یک سرباز، به عنوان عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده، و سپس به عنوان مدیر آژانس اطلاعات مرکزی و به عنوان وزیر امور خارجه شما – من از این برکت برخوردار شدم که فرصتی برای پیشرفت آمریکا دارم. به گونه ای که متناسب با زمان و لحظه باشد. اکنون آن زمان یا آن لحظه نیست که من دوباره به دنبال مقام انتخابی باشم.»

پمپئو قبل از اینکه تحت نظر ترامپ کار کند، نماینده کانزاس در مجلس نمایندگان بود. او نیز مانند سایر جمهوری خواهان، نسبت به ترامپ ملاحظاتی داشت، اما پس از پیروزی ترامپ در انتخابات، تردیدهای او برطرف شد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام