مردی از بریتانیا با بازدید از تمام عجایب جهان تنها در شش روز رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد

مردی از بریتانیا با بازدید از تمام عجایب جهان تنها در شش روز رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرد

اسکرین گراب. اینستاگرام/@adventureman

جیمی مک دونالد، معروف به مرد ماجراجو، از بریتانیا در طول زندگی خود به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته است، از جمله دوچرخه سواری از بانکوک تا گلاستر، دویدن انفرادی در سراسر آمریکا، و ثبت رکورد جهانی 268 ساعته برای دوچرخه سواری ثابت.

به تازگی، این ماجراجوی جسور، یک رکورد رسمی دیگر در گینس را شکسته است. او در کمتر از هفت روز با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی های گاه به گاه موفق شد از تمام عجایب هفت گانه جهان دیدن کند.

این چالش توسط Travelport، یک شرکت فناوری مسافرتی مستقر در بریتانیا، به عنوان ابزاری برای آزمایش آخرین فناوری خود، Travelport+، به Adventureman ارائه شد. با زمان بندی دقیق، جیمی با موفقیت از دیوار بزرگ چین، تاج محل، پترا، کولوسئوم، مسیح نجات دهنده، ماچو پیچو و چیچن ایتزا تنها در شش روز، 16 ساعت و 14 دقیقه بازدید کرد.

این سفر باورنکردنی جیمی را در چهار قاره، شامل 9 کشور، طی کرد و شامل 13 پرواز، 16 سواری تاکسی، 9 سواری با اتوبوس، چهار قطار سواری و یک سورتمه سواری هیجان انگیز بود. در مجموع، او تقریباً 22856 مایل را طی کرد.

ماجراجویی جیمی از دیوار بزرگ چین آغاز شد و از طریق ژله‌بازی حرکت کرد و سپس او به سرعت به هند رفت تا تاج محل نمادین را کشف کند. سپس به اردن پرواز کرد و با اتوبوس به شهر باستانی پترا رفت که در فیلم ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی نقش آفرینی کرد.

در ادامه تور طوفانی خود، Adventureman به رم پرواز کرد، جایی که از کولوسئوم مشهور شگفت زده شد و سپس به برزیل رفت تا شاهد عظمت مسیح رستگار، بزرگترین مجسمه هنر دکوی جهان باشد.

مقصد نهایی او شامل ماچوپیچو در پرو و ​​چیچن ایتزا در مکزیک بود که سفر فوق‌العاده‌اش را در کمتر از شش روز به پایان رساند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام