مرد استرالیایی در مرکز خرید مرغ خام می خورد و اینترنت را منزجر می کند

مرد استرالیایی در مرکز خرید مرغ خام می خورد و اینترنت را منزجر می کند

چند نفر معتقد بودند که این مرد ممکن است تحت تأثیر مواد مخدر بوده باشد، در حالی که دیگران به شوخی گفتند که او عمداً خود را بیمار کرده است تا از محل کار مرخصی بگیرد.

یک مرد استرالیایی پس از اینکه از او در حال خوردن طبل مرغ خام هنگام سوار شدن بر پله برقی در یک مرکز خرید در آدلاید فیلم گرفته شد، باعث ایجاد انزجار در اینترنت شد. گزارش شده است که این حادثه در Westfield Marion در پارک اوکلندز رخ داده است.

این مرد بدون کفش نیز دیده شد. تصاویر او در فضای مجازی منتشر شد و طیف وسیعی از واکنش ها را به دنبال داشت و افراد زیادی در مورد سلامتی او ابراز نگرانی کردند، زیرا مصرف مرغ خام به عنوان عامل اصلی مسمومیت غذایی شناخته می شود. یک حساب کاربری اینستاگرام تصاویر او را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: “یک ناهار مغذی و خوشمزه از مرغ کمیاب در Westfield Marion.”

تصاویر این حادثه باعث انزجار بینندگان شده است. برخی از افراد در مورد انگیزه این رفتار غیرعادی مرد کنجکاو بودند. چند نفر معتقد بودند که او ممکن است تحت تأثیر مواد مخدر بوده باشد، در حالی که برخی دیگر به شوخی گفتند که او عمداً خود را بیمار کرده است تا از کار مرخصی بگیرد.

یکی از کاربران نوشت: “لطفاً کسی می تواند بررسی کند که آیا این مرد هنوز زنده است؟” یکی از روایت‌ها به طعنه نوشته بود: «این پادشاه آنقدر مشغول شلوغی است که وقت ندارد برای خوردن غذا، پوشیدن کفش یا پختن غذای خود تلف کند. تعداد کمی این مجموعه سنگ زنی را درک می کنند.»

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)، در حالی که مرغ می تواند مواد مغذی مهمی را فراهم کند، مرغ نپخته اغلب حامل باکتری های مضری مانند کمپیلوباکتر، سالمونلا و کلستریدیوم پرفرنجنس است. تی

او می گوید اگر مرغ نیم پز یا سایر غذاها و نوشیدنی های آلوده به مرغ خام یا آب آن را مصرف کنید، در معرض خطر ابتلا به بیماری های ناشی از غذا قرار می گیرید که به آن مسمومیت غذایی نیز گفته می شود. طبق گزارش CDC، تقریباً 1 میلیون آمریکایی هر ساله به دلیل خوردن مرغ آلوده بیمار می شوند.

CDC تخمین می زند که باکتری سالمونلا مسئول تعداد بیشتری از بیماری های ناشی از غذا نسبت به هر نوع باکتری دیگری است. مرغ عامل مهمی در بروز این بیماری ها است، به طوری که از هر بیست و پنج بسته مرغ تقریباً یک بسته در فروشگاه های مواد غذایی حاوی سالمونلا فروخته می شود.

مصرف مرغ نیم پز یا تماس با آب آن می تواند منجر به بیماری شود. CDC استفاده از دماسنج مواد غذایی را برای اطمینان از پختن مرغ تا دمای داخلی ایمن 165 درجه فارنهایت پیشنهاد می کند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام