مرد اندونزیایی پس از سقوط شهاب سنگ از پشت بام خود ، یک شبه میلیونر می شود

طبق گزارش ، این شهاب سنگ کندریت کربنی است ، گونه ای بسیار نادر که قدمت آن 4.5 میلیارد سال است و ارزش آن در حدود 645 پوند در هر گرم است.

مرد اندونزیایی پس از سقوط شهاب سنگ از پشت بام خود ، یک شبه میلیونر می شود

جوزوا هوتاگالونگ. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: News18 Lokmat

مردی از اندونزی پس از سقوط شهاب سنگی به ارزش حدود 1.4 میلیون پوند از پشت بام خانه اش میلیونر شد.

طبق گزارشی در مستقل، سازنده تابوت Josua Hutagalung در خارج از خانه خود در شهر Kolang مشغول کار بود که سنگ 2.1 کیلوگرم از داخل ایوان حلبی وارد اتاق نشیمن شد.

در این گزارش به تعامل این مرد با اندونزی اشاره شده است روزنامه كومپاس جایی که او گفت که صدا به قدری بلند است که قسمتهایی از خانه نیز شروع به لرزیدن می کند و پس از جستجوی او می بیند که سقف حلبی خانه شکسته است. وی افزود: “وقتی آن را بلند كردم ، سنگ هنوز گرم بود.”

طبق گزارش ، این شهاب سنگ کندریت کربنی است ، گونه ای بسیار نادر که قدمت آن 4.5 میلیارد سال است و ارزش آن در حدود 645 پوند است.

طبق گزارش در خورشید، هوتاگالونگ سنگ را به یک مجموعه متخصص فروخت که به او پول کافی برای بازنشستگی و کاری برای جامعه را داد.

این گزارش می افزاید که معادل 30 سال حقوق برای این سنگ به او داده شده است.

پدر سه فرزند همچنین فاش کرد که وی مقداری از پول را برای ساخت کلیسایی برای جامعه خود استفاده کرده است.

امنیت این شهاب سنگ توسط جارد کالینز ، متخصص سنگ فضایی تأمین شد.

این گزارش افزود که قطعاتی از شهاب سنگ که توسط یک جمع کننده دوم تأمین شده است ، در حال حاضر با قیمت پوند استرلینگ 757 گرم در eBay برای فروش است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.