مرغ‌های دریایی از مردم بریتانیا مواد مخدر می‌دزدند و اوج می‌گیرند، سپس عابران پیاده را بمباران می‌کنند.

مرغ‌های دریایی از مردم بریتانیا مواد مخدر می‌دزدند و اوج می‌گیرند، سپس عابران پیاده را بمباران می‌کنند.

برخورد مرغ‌های دریایی با این ماده ظاهراً آنها را به چیزی تبدیل کرده است که برخی شاهدان آن را «مرغ‌های روانی» توصیف کرده‌اند. عکس فایل.

باور کنید یا نه – مرغ‌های دریایی در تعدادی از شهرهای ساحلی بریتانیا در موقعیت عجیبی قرار گرفته‌اند. پرندگانی که به روش‌های جمع‌آوری شهرت دارند، اکنون مواد مخدر را از مردم می‌ربایند و ظاهراً بالا می‌روند. سپس آن‌ها عابران پیاده نگران را قبل از اینکه زیر پایشان سقوط کنند، بمباران می‌کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌های بریتانیایی، مرغ‌های دریایی در حال دزدیدن ماده مخدری هستند که در عامیانه «ادویه» نامیده می‌شود، که باعث رفتارهای عجیب و غریب و ترساندن مردم محلی شده است.

کوین رابرتسون، کاربر سابق ادویه هاستینگز، تجربه خود را با مرغ های دریایی جسور به اشتراک گذاشت. مرغان دریایی به دنبال هر چیزی خواهند رفت. پشت سرمان می آمدند و هر چه داشتیم می گرفتند. اگر سنگسار می شدیم و کاملاً از آن خارج می شدیم، مرغان دریایی مفصلی را که سیگار می کشیدیم برداشته و پرواز می کردند.»

مقالات مرتبط

SpiceJet

SpiceJet می گوید هیچ برنامه ای برای پیگیری روند ورشکستگی ندارد. روند احیای هواپیماهای زمین گیر را با 50 میلیون دلار آغاز می کند

SpiceJet

استرالیا پزشکان بریتانیایی را با آگهی نوید 1.3 کرور روپیه، 20 روز مرخصی در ماه و اقامت رایگان جذب می کند.

این پدیده تکان دهنده بسیاری را در انشعاب قرار داده است و با این حال دیگران در تعجب هستند که چگونه خودشان از حمله مرغ دریایی فرار کنند. حوادثی از هاستینگز، ساسکس شرقی، مارگیت، کنت، کلاکتون آن سی، اسکس و حتی شهرهای بزرگ بریتانیا مانند لندن، لیدز، منچستر و لیورپول گزارش شده است.

به گفته اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده (DEA)، ادویه، همچنین به عنوان “K2” شناخته می شود، یک ماری جوانا مصنوعی است که برای تقلید از اثرات THC، جزء اصلی روانگردان حشیش، طراحی شده است.

برخورد مرغ‌های دریایی با این ماده ظاهراً آنها را به چیزی تبدیل کرده است که برخی شاهدان آن را «مرغ‌های روانی» توصیف کرده‌اند.

یک نفر حادثه‌ای را به اشتراک گذاشت که در آن مرغ‌های دریایی، با دزدیدن کیسه‌ای ادویه، غوغا کردند و عابران پیاده را بمباران کردند و در نهایت در خیابان سقوط کردند.

آزاد، یکی دیگر از کاربران سابق لیدز، در مورد ترکیب مرغ دریایی و دارو اظهار داشت: «مرغ دریایی و ادویه ترکیب خوبی نیست. آنها را تبدیل به مرغ های دیوانه می کند.»

این اتفاقات عجیب تحقیقات را برانگیخته است و وزارت بهداشت و مراقبت اجتماعی بریتانیا برای تحقیقات بیشتر در مورد این موضوع تماس گرفته است.

موضوع مشابهی در ایالات متحده نیز مشاهده شده است. گزارشی از دانشگاه گوئلف در انتاریو نشان داد که سگ‌ها شایع‌ترین قربانیان مسمومیت با THC در میان حیوانات خانگی بودند. این حوادث نگرانی‌هایی را در مورد عواقب ناخواسته مصرف مواد مخدر و تأثیرات فاجعه‌باری که می‌تواند بر حیوانات و محیط‌زیست داشته باشد، ایجاد کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام