مسافری در کره جنوبی به دلیل باز کردن در هواپیما در هوا بازداشت شد

مسافری در کره جنوبی به دلیل باز کردن در هواپیما در هوا بازداشت شد

درب باز شده یک هواپیمای خطوط هوایی آسیانا در فرودگاه بین‌المللی دائگو در دایگو در 26 مه 2023 دیده می‌شود، پس از آن که به صورت دستی توسط یک مسافر در ارتفاع 200 متری از سطح زمین قبل از فرود باز شد و باعث شد برخی از آنها دچار مشکل تنفسی شوند، اما آسیب جدی ندیده باشند. خبرگزاری فرانسه

به گفته مقامات، یک مسافر در کره جنوبی روز جمعه در حین پرواز درب خروج اضطراری را باز کرد که باعث وزش هوا در داخل کابین شد، قبل از اینکه هواپیما به سلامت فرود بیاید. برخی از افراد سوار بر هواپیمای ایرباس A321 خطوط هوایی آسیانا سعی کردند مانع از باز کردن درب شوند، اما در نهایت تا حدی باز شد.

این هواپیما با 194 سرنشین از جزیره جنوبی ججو عازم شهر دائگو در جنوب شرقی این کشور بود. طبق گزارش خطوط هوایی آسیانا، پرواز به طور معمول حدود یک ساعت طول می کشد و جزئیات حادثه از جمله مدت باز بودن در در حال بررسی است. آسوشیتدپرس.

فیلم داخل هواپیما باد را نشان می دهد که در هوای باز را می شکافد، پشتی صندلی های پارچه ای و موهای سرنشینان در حالی که برخی از تعجب فریاد می زنند به شدت تکان می خورد.

پلیس مردی را که در را باز کرده بود بازداشت کرد و اظهار داشت که او اعتراف کرده است که در را باز کرده است، اما دلیل این کار را نگفت. CNN.

جفری توماس، یک کارشناس هوانوردی گفت CNN که این حادثه “بسیار عجیب و غریب” بود. او گفت که از نظر فنی امکان باز کردن این درها در هنگام پرواز وجود ندارد. توماس گفت: «غیرقابل قبول به نظر می رسد که در وهله اول باز شود و سپس در برابر جریان هوا از نظر فنی غیرممکن باشد، اما به نوعی این اتفاق افتاده است.

کره جنوبی خبرگزاری یونهاپ گزارش داد که 9 نفر در بیمارستان بستری شده اند. مسافران شامل ورزشکاران نوجوانی بودند که قصد دارند در مسابقات دو و میدانی در اولسان، یکی دیگر از شهرهای جنوب شرقی شرکت کنند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام