مطالعه نشان می دهد که شهر نیویورک به عنوان بدترین مکان برای شروع یک حرفه برای فارغ التحصیلان تازه وارد رتبه بندی شده است

مطالعه نشان می دهد که شهر نیویورک به عنوان بدترین مکان برای شروع یک حرفه برای فارغ التحصیلان تازه وارد رتبه بندی شده است

شهر نیویورک به دلیل آسمان خراش های سر به فلک کشیده، فضای پر جنب و جوش، و جاذبه های متعددی مانند میدان تایمز و تاکسی های زرد، اغلب به عنوان مقصدی جذاب برای حرفه ای ها در نظر گرفته می شود. با این حال، یافته‌های اخیر یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ممکن است این مکان مناسب‌ترین مکان برای شروع کار خود در ایالات متحده برای فارغ‌التحصیلان اخیر نباشد.

بر اساس گزارشی با عنوان «بهترین و بدترین مکان‌های ۲۰۲۳ برای شروع یک شغل» توسط وب‌سایت مالی شخصی WalletHub، به فارغ التحصیلان جوان توصیه می شود در تصمیم خود برای نقل مکان به شهر نیویورک تجدید نظر کنند. این مطالعه عواملی مانند در دسترس بودن مشاغل سطح پایین، مقرون به صرفه بودن مسکن، و دوستانه بودن مسافران را در شهرهای مختلف مقایسه کرد. با کمال تعجب، شهر نیویورک به عنوان یکی از کم مناسب ترین مکان ها برای شروع یک حرفه ظاهر شد.

مطابق با نیویورک پستNYC رتبه ناامید کننده 182 را در بین تمام شهرهای در نظر گرفته شده، با کمترین امتیاز در 26 معیار شامل فرصت های حرفه ای و کیفیت زندگی، کسب کرد. این معیارها شامل تعداد مشاغل سطح ابتدایی در دسترس به ازای هر 100000 ساکن در سن کار، میانگین حقوق اولیه ماهانه، مقرون به صرفه بودن مسکن، میانگین طول هفته کاری و موارد دیگر بود.

مقالات مرتبط

توضیح داد: چرا نیویورک زیر وزن خودش غرق می شود

توضیح داد:

پلی آف NBA: لیکرز و هیت با پیروزی در بازی 6 به فینال کنفرانس راه یافتند

یکی از یافته های قابل توجه این مطالعه این بود که شهر نیویورک به ازای هر 100000 حرفه ای 16 ساله و بالاتر، کمترین تعداد مشاغل سطح پایه را داشت که 18 برابر کمتر از شهر با بالاترین فرصت شغلی، اورلاندو است. علاوه بر این، شهرهای دیگری مانند نیوآرک، نیوجرسی (مقام 180)، گلفپورت سیتی، می سی سی پی (181) و دیترویت (179) نیز در رتبه بندی خود دچار افت شدند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام