مظنون افشای اطلاعات نظامی آمریکا در دادگاه فدرال حاضر شد. دادستان ها می گویند زرادخانه داشت

مظنون افشای اطلاعات نظامی آمریکا در دادگاه فدرال حاضر شد.  دادستان ها می گویند زرادخانه داشت

عکس فایل: یک تصویر بدون تاریخ جک داگلاس تکسیرا، عضو 21 ساله گارد ملی هوایی ایالات متحده را نشان می دهد که توسط اف بی آی به اتهام دخالت در افشای اسناد طبقه بندی شده آنلاین دستگیر شد و در حال گرفتن سلفی در یک فرد ناشناس. محل. وب سایت رسانه های اجتماعی/از طریق رویترز.

گارد ملی هوایی ایالات متحده که متهم به افشای اسرار نظامی است، روز پنجشنبه در دادگاه فدرال حاضر شد، جایی که قاضی نگران بود که دانش این جوان 21 ساله از مواد طبقه بندی شده ممکن است برای یک دولت خارجی ارزشمند باشد.

Teixeira در 13 آوریل توسط FBI در خانه خود در ماساچوست دستگیر شد و به نقض قانون جاسوسی متهم شد.

دیوید هنسی، قاضی قضایی ایالات متحده گفت: «برخی از اطلاعاتی که او متهم است به گرفتن «او در واقع کپی کرده است». “اگر چیزی بنویسم، آن را به خوبی به خاطر می آورم.” با این حال، قاضی از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جک داگلاس تیکسیرا باید در حبس پدرش در انتظار محاکمه جنایی او آزاد شود، خودداری کرد.

پرزیدنت بایدن “به زودی” نامزد مجدد انتخابات را اعلام می کند

روسیه پس از رد ویزای روزنامه‌نگاران روسی برای سفر سازمان ملل به آمریکا، از آمریکا انتقاد کرد

هنسی این موضوع را تحت نظر گرفت و پس از گوش دادن به استدلال های موافق و مخالف ادامه بازداشت Teixeira در بازداشت فدرال، دادگاه را به تعطیلی کشاند. این جلسه بیش از یک ساعت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ووستر، ماساچوست به طول انجامید.

نادین پلگرینی، دستیار وکیل دادگستری ایالات متحده، به قاضی گفت که تصور اینکه تیکسیرا به دنبال این نباشد که خود را در اختیار دیگرانی قرار دهد که خواهان اطلاعات سری هستند که او به سرقت آنها متهم است، سخت است.

به گفته دادستان فدرال، Teixeira اسناد طبقه بندی شده، از جمله برخی مربوط به تحرکات نیروها در درگیری روسیه و اوکراین را برای گروهی از گیمرها در برنامه پیام رسانی Discord افشا کرده است.

در یک پرونده در اواخر روز چهارشنبه، آنها گفتند که او شواهد موجود در پرونده را از بین برده است و همچنین به سابقه تهدیدهای خشونت آمیز او در اینترنت اشاره کردند و گفتند که او باید تا زمان محاکمه بازداشت شود زیرا او یک خطر پرواز است و یک تهدید است.

طبق پرونده دولت، تکسیرا که با مادر و ناپدری خود زندگی می کرد، یک قفسه اسلحه در فاصله دو فوتی تخت خود نگه داشت که حاوی تفنگ های دستی، تفنگ های پیچ و مهره ای و یک تفنگ به سبک نظامی با یک خشاب با ظرفیت بالا بود. به گفته دولت، ماموران FBI همچنین یک ماسک ضد گاز، مهمات و چیزی که به نظر می‌رسید «لوازم جانبی به سبک صدا خفه کن» را در کشوی میز او پیدا کردند.

برندان کلی، وکیل تکسیرا، با این حال گفت که موکلش هیچ قانون اسلحه گرم را زیر پا نگذاشته است و این سلاح ها به طور مسئولانه ذخیره و قفل شده اند. کلی زمانی که قاضی اظهار داشت که موکلش فقط به اشتراک گذاری اطلاعات طبقه بندی شده با گروه کوچکی از مردم در اینترنت متهم شده است، طعنه آمیزی از قاضی گرفت.

“به طور جدی؟” هنسی با ناباوری پرسید و اضافه کرد که هر کسی زیر 30 سال می‌داند که قرار دادن چیزی در اینترنت به این معنی است که ممکن است در سرتاسر جهان منتشر شود.

قبل از جلسه روز پنجشنبه، وکلای تیکیرا در یک پرونده قضایی گفتند که با بازداشت موقت مخالفند و از قاضی خواستند که اجازه دهد او به خانه و تحت حضانت پدرش برود. آنها به او پیشنهاد دادند که 20000 دلار وثیقه بفرستند و یک دستگاه نظارت بر موقعیت مکانی بپوشند و گفتند ممکن است او از استفاده از اینترنت بدون نظارت والدین منع شود.

پدر تکسیرا در ابتدای جلسه در جایگاه قرار گرفت و گفت که اگر پسرش شرایط حضانت را نقض کند مشکلی برای گزارش دادن پسرش نخواهد داشت.

دادستان ها چهارشنبه شب در یک پرونده قضایی فاش کردند که تکسیرا پس از شنیدن تهدیدات نژادی و اظهاراتش در مورد اسلحه از دبیرستان محروم شد. به گفته دادستان، تکسیرا این اظهارات را به اشاره در یک بازی ویدیویی نسبت داد.

اخیراً، در نوامبر 2022، تکسیرا گفت که اگر راهش را داشته باشد، “انبوهی از مردم را می کشد” زیرا این کار “ضعیف فکر را از بین می برد”، دادستان ها ادعا کردند که در اسناد حمایت از درخواست خود برای بازداشت تکسیرا.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام