معترضان طرفدار ترامپ که بر سر شمارش آرا گریه می کنند ، نگرانی های ایمنی را در کشورهایی که به شدت مورد اختلاف هستند ، برانگیخته است

در حالی که این اعتراضات خشونت بار نبوده و به ویژه گسترده نبوده است ، اما مقامات محلی اظهار داشتند که آنها نگران اتهامات بی امان هستند.

معترضان طرفدار ترامپ که بر سر شمارش آرا گریه می کنند ، نگرانی های ایمنی را در کشورهایی که به شدت مورد اختلاف هستند ، برانگیخته است

در حالی که شمارش آرا پس از انتخابات روز سه شنبه ادامه دارد ، مردم جمعه ، 6 نوامبر سال 2020 در هریسبورگ ، در خارج از ایالت پنسیلوانیا تظاهرات کردند. AP

معترضین که از نزدیک تماشا می کردند که شمارش آرا در خارج از مراکز جدول آرا in در ققنوس و دیترویت جمع شده و به ادعاهای بی اساس رئیس جمهور دونالد ترامپ مبنی بر کلاهبرداری گسترده در رقابت برای کاخ سفید پاسخ دادند.

این اعتراضات در حالی صورت گرفت که مقامات انتخاباتی در چندین ایالت که شمارش ها نشان می دهد جو بایدن دموکرات پیش گفته است که خشم خارج از درهای آنها باعث نگرانی آنها درباره امنیت کارگران شده است.

تقریباً 200 طرفدار ترامپ برای سومین روز متوالی جمعه در مقابل مرکز انتخابات در مرکز شهر ققنوس ، جایی که صدها کارگر هنوز در حال پردازش و شمارش آرا هستند ، جمع شدند.

مردم با شعار “دستگیری کارگران نظرسنجی” خواستار تمدید دوره ریاست جمهوری ترامپ برای “چهار سال دیگر” شدند. معاونان کلانترها معترضین را در یک منطقه “آزادی بیان” دور از ورودی ساختمان نگه داشتند.

چارلی کرک ، فعال محافظه کار ، با تشویق مردم ، به مردم گفت: “هنگامی که ما شروع به بررسی برخی از این لیست های رای دهندگان می کنیم ، ممکن است تقلب آنها آشکار شود.”

در دیترویت ، ده ها تن از هواداران ترامپ روز جمعه به خیابان های خارج از مرکز همایش دیترویت بازگشتند ، جایی که کارگران انتخابات آرا را شمارش کرده اند.

معترضین شعار می دادند: “جلوی دزدی را بگیرید”. برخی از آنها دارای تابلوهایی بودند که روی آنها نوشته شده بود: “انتخابات را دوباره عادلانه” و “ما ترامپ را دوست داریم”. پلیس خیابان های منتهی به مرکز جدول را محاصره کرده و مراقب اعتراض بود.

مقامات انتخابات در چندین ایالت که از نزدیک رقابت می کنند ، از تهدیدها و سخنان خطاب به کارگران شمارش آرا ابراز نگرانی می کنند.

جو گلوریا ، رئیس ثبت احوال در شهرستان کلارک ، نوادا ، که شامل لاس وگاس است ، روز پنجشنبه گفت: “من می توانم به شما بگویم که همسرم و مادرم بسیار نگران من هستند.” وی گفت که کارمندانش امنیت را تقویت می کنند و وسایل نقلیه را که از دفاتر انتخابات رفت و آمد می کنند ، ردیابی می کنند.

وی گفت كه از انجام “آنچه وظیفه ما است و شمارش آرا” جلوگیری نمی شود.

در حالی که این اعتراضات خشونت بار نبوده و به ویژه گسترده نبوده است ، اما مقامات محلی اظهار داشتند که آنها نگران اتهامات بی امان هستند.

دادستان کل میشیگان ، دانا نسل ، روز پنجشنبه در توئیتی خواستار “توقف تماس های آزار دهنده و تهدیدآمیز” با کارکنان خود شد.

نسل ، یک دموکرات ، با اشاره به یک تئوری غلط توطئه که به طرفداران ترامپ گفته شده بود که برگه های رأی را با نشان های شارپی پر کنند ، نوشت: “درخواست از آنها برای زدن تیز در مکان های ناخوشایند هرگز مناسب نیست و یک تفسیر ناراحت کننده در مورد وضعیت کشور ما است.” از قلم های معمولی تا رای آنها توسط ماشین ها محاسبه نشود.

اریک صابری ، خزانه دار شهرستان در دیترویت ، روز جمعه گفت که وی جمعه کار خود را به دلیل تهدید بسته است. در بیانیه ای ، صابری گفت که این تصمیم “به منظور ایمنی مودیان و کارمندان ما” و به دلیل “اطلاعات معتبر” دریافت شده از دفتر کلانتری وین کانتی گرفته شده است.

وزیر امور خارجه آریزونا ، کیتی هابز ، در صحبت با CNN گفت که نگرانی اصلی او امنیت کارکنان است اما معاونان کلانتری محافظت می کنند. وی گفت معترضین “باعث تأخیر و ایجاد اختلال و جلوگیری از انجام کار کارمندان می شوند.”

در جریان تظاهرات روز پنجشنبه در ققنوس ، معترضین مکث کردند تا وقتی ترامپ از کاخ سفید صحبت می کند ، جایی که وی بسیاری از ادعاهای بی اساس خود را درباره یک رأی تقلبی تکرار کرد ، گوش دهند.

آنها رئیس جمهور گفتند: “ما در راه پیروزی در آریزونا هستیم.” آسوشیتدپرس آریزونا را برای بایدن فراخوانده است.

در آتلانتا ، تقریباً 100 نفر از هواداران ترامپ روز پنجشنبه هنگام شمارش آرا outside در خارج از ایالت مزرعه ایالتی جمع شدند. چندین افسر پلیس آتلانتا صحنه را زیر نظر گرفتند.

تام هاس ، 50 ساله ، که گفت برای کار تجاری از شیکاگو به آتلانتا سفر می کند ، گفت که اطمینان دارد ترامپ در انتخابات پیروز شده است. وی گفت: “تقلب در رای دهندگان واضح است و این امر از شهرهای بزرگتر تحت کنترل دموکرات ها انجام می شود.” “آتلانتا یکی از آنهاست.”

وی با تکرار زبان ترامپ گفت: “دموکراسی ما مورد حمله قرار گرفته است.” “ما در حال از دست دادن آمریكا هستیم زیرا ما در یك انتخابات عادلانه برای ملت از دست می دهیم.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.