معرفی 23 مدل بهترین کرم ضد چروک (باکیفیت عالی) ایرانی و خارجی

سپس آن را می شوییم. سپس یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا به آن اضافه کرده و سپس هم می زنیم. حدود سه تا پنج قطره روغن گل رز را به مواد اضافه کرده و دوباره با مخلوط کن آنها را ترکیب می کنیم. هنگامی که ذوب شد، آن را داخل مخلوط کن می ریزیم و به آن روغن زیتون اضافه می کنیم. متخصص پوست یا درماتولوژیست می تواند در تنظیم برنامه مراقبت پوستی شما را یاری کند. بسیاری از مواد و کرم ها در فروشگاه ها وجود دارند که ادعا می کنند چروک و پیری پوست را از بین می برند .اما بسیاری از این محصولات کمک چندانی به ما نکرده و یا حتی به پوست آسیب کرم ضد چروک نفیس می زنند.

در چند سال اخیر، متاسفانه بسیاری از خانمها چه در سن بالا و چه در سنین میانسالی به علت کمبود رطوبت پوست یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت طولانی مدت و یا بر اثر عوامل دیگری چون داشتن رژیم بد غذایی، پوستی نسبتا چروک دارند. همچنین استفاده از قندهای مصنوعی، فستفودها و غذاهای چرب و سرخکردنی، میتواند روند پیر شدن پوست را بهشدت تسریع کند؛ اما لازم نیست نگرانی به دل راه بدهید، چون با تصحیح رژیم غذایی میتوانیم تا حد زیادی جلوی چروک شدن پوست را بگیرید. محصولات شرکت ایرانی مای از کیفیت و تاثیر بالایی برخوردارند که با استفاده از آنها نیازی نیست هر چند وقت یکبار هزینههای گزاف پرداخت، محصولات سایر کمپانیها را امتحان کرد و به نتیجهی مطلوب هم نرسید.

بسیاری از مواد ضدچروک پوست را می توان با وسایل ساده ای در منزل تهیه کرد. این محصول برای انواع پوست مناسب است و علاوهبر خاصیت ضدچروک، به رفع سیاهی و پف زیر چشم هم کمک میکند. بهتر است این کرم برای مصرف روزانه در کاهش رطوبت پوست مورد استفاده قرار گیرد تا شواهد و نتایج آن در کوتاه مدت حاصل شود. همچنین این محصول رطوبت ناحیه اطراف چشم شما را تأمین و سبب کاهش افتادگی پلکهای شما میگردد. از طرفی دیگر، این محصولات به ترمیم سلولها نیز کمک کرده و باعث کاهش عمق چین و چروک میشوند؛ در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود میبخشند.

زمان استفاده از کرمها بیشتر بستگی به نوع پوست و میزان آسیبدیدگی دارد و نمیتوان سن خاصی را در نظر گرفت. بین این ۳ محصول تفاوت چندانی وجود ندارد تنها به این نکته توجه کنید که کرمها بافتی سنگینتر نسبت به سرمها و لوسیونها دارند که باید با توجه به نوع پوستتان یکی از این ۳ مورد را انتخاب کنید. این ترکیب را کاملا روی پوست صورت به خصوص قسمت های چروکیده مالیده و برای 15 تا 20 دقیقه صبر می کنیم. جوش شیرین کمک می کند تا لکه های پوستی تان بهبود یابد و ژل آلوئه ورا سبب مرطوب شدن پوست شده و آن را در برابر آسیب ها محافظت می کند.