مقامات می گویند که 2613 نامزد در انتخابات شرکت می کنند

مقامات می گویند که 2613 نامزد در انتخابات شرکت می کنند

تصویر نمایشی ANI

اخبار زنده کارناتاکا انتخابات 2023: مقامات انتخابات اعلام کردند که 2613 نامزد در انتخابات مجلس کارناتاکا پس از پایان زمان انصراف از نامزدها در روز دوشنبه، شرکت می کنند. در مجموع 517 متقاضی درخواست خود را پس گرفتند.

در همین حال، از آنجایی که کنگره و BJP چندین وزیر اتحادیه را برای برگزاری نمایشگاه‌های جاده‌ای و راهپیمایی دعوت کرده‌اند، کمپین‌ها در ایالت جنوبی داغ شده است.

یک روز پس از نمایش جاده ای توسط جی پی نادا، رئیس ملی BJP و آمیت شاه وزیر کشور اتحادیه، رئیس کنگره، پریانکا گاندی، قرار است به میسورو و چاماراجاناگار که به عنوان منطقه باستانی میسور و دژ ووکالیگا نیز شناخته می شود، برود.

پریانکا گاندی قبلاً اعلام کرده بود که این حزب به عنوان بخشی از برنامه خود کمک هزینه ای معادل 2000 روپیه در ماه برای سرپرستان زن در نظر گرفته است. علاوه بر این، او در یک کنفرانس زنان در محله چماراجاناگر شرکت خواهد کرد. علاوه بر این، او در یک نمایش جاده ای در KR Pete در منطقه Mysuru شرکت خواهد کرد و در یک گردهمایی عمومی در Halavarahundi، T. Narsipura سخنرانی خواهد کرد. اتحادیه خانه آمیت شاه در یادگیر یک نمایش جاده ای برگزار می کند و در اجتماعات عمومی در مناطق باگالکوته و ویجایاپورا سخنرانی می کند.

به گفته منابع داخل کنگره، پس از انتخابات مجمع کارناتاکا، چهره‌های اپوزیسیون برجسته از حدود 19 حزب برای بحث در مورد ایجاد یک جبهه متحد علیه BJP گرد هم می‌آیند. قرار بود در اوایل آوریل دیداری بین رهبران برگزار شود. به گفته منابع، این کنفرانس به دلیل برگزاری انتخابات مجلس در کارناتاکا در 10 می به تعویق افتاده است.

بر اساس این گزارش ها، ملیکارجون خارگ رئیس کنگره پیش از این با رهبران تعدادی از احزاب دیگر درباره میزبانی این اجلاس در ماه آینده صحبت کرده است.

در 25 آوریل، وزیر کشور اتحادیه، آمیت شاه طی گردهمایی هایی در جوامع Yadagiri، Teradal و Devarhippargi در ناحیه ویجایاپورا سخنرانی خواهد کرد. علاوه بر این، او در یک نمایش جاده ای در یادگیری شرکت خواهد کرد.

جی پی نادا به عنوان بخشی از تور سه روزه خود به کارناتاکا که از دوشنبه آغاز می شود، در یک نمایش جاده ای در سیدلاغاتا، منطقه چیکابالاپور شرکت خواهد کرد. علاوه بر این، او در تعدادی از اجتماعات عمومی سخنرانی خواهد کرد و از زیارتگاهی در سیرسی، منطقه اوتارا کانادا بازدید خواهد کرد.

با سفر نخست وزیر نارندرا مودی به ایالت در 29 آوریل، مبارزات انتخاباتی گسترده این حزب قرار است شتاب بیشتری بگیرد.

رای گیری در کارناتاکا در تاریخ 10 می و نتایج در 13 می اعلام می شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام