مقامات پیشین کاخ سفید دولت ترامپ را به آغاز “روند انتقال پس از انتخابات” ترغیب کردند

تماس از طرف مرکز مشاوره انتقال ریاست جمهوری در حالی است که اداره خدمات عمومی هنوز رسما جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت نمی شناسد

مقامات پیشین کاخ سفید دولت ترامپ را به آغاز

رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، سمت راست ، همراه با معاون رئیس جمهور منتخب کامالا هریس ، شنبه ، 7 نوامبر سال 2020 ، در ویلمینگتون ، دلاور ، سمت چپ. AP

واشنگتن: یک گروه دو حزبی از سه کاخ سفید گذشته از دولت ترامپ خواسته است که “برای شروع فوری روند انتقال پس از انتخابات” حرکت کند.

فراخوان هیئت مشورتی مرکز انتقال ریاست جمهوری در حالی است که اداره خدمات عمومی هنوز رسما جو بایدن دموکرات را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت نمی شناسد. این یک اقدام ضروری برای آزاد کردن پول برای انتقال و روشن کردن راه برای تیم بایدن برای شروع روند انتقال در آژانس ها است.

اعضای هیئت مشورتی در بیانیه ای گفتند: “این یک کارزار سخت جنگی بود ، اما تاریخ مملو از نمونه هایی از روسای جمهور است که از چنین کارزارهایی برای کمک به لطف جانشینان خود بیرون آمده اند.”

بیانیه را رئیس دفتر بوش کاخ سفید جاش بولتن و دبیر بهداشت و خدمات انسانی مایکل لیویت و همچنین رئیس ستاد دوره بیل کلینتون توماس “مک” مک لارتی و وزیر بازرگانی اوباما پنی پریتزکر امضا کردند.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.