ممکن است مجبور شوید هزینه برخی از ویژگی های Google Photos را پرداخت کنید

Google Photos کاملاً محبوب است برنامه نه فقط در اندروید تلفن اما روشن آیفون همچنین. Google Photos بدون اینکه حافظه تلفن هوشمند را از بین ببرید ، برای ایمن نگه داشتن تصاویر و فیلم ها به صورت رایگان مفید است. با این حال ، یک گزارش اکنون نشان می دهد که کاربران ممکن است مجبور شوند برای استفاده از برخی ویژگی ها در Google Photos مقداری پول جمع کنند.
طبق گزارشی توسط توسعه دهندگان XDA ، برخی از ویژگی های ویرایش در Google Photos ممکن است پولی و فقط برای مشترکان Google One باشد. توسعه دهندگان XDA آخرین نسخه (5.18) از برنامه Google Photos را رد کردند و دریافتند که ممکن است paywall Google One برای برخی از ویژگی های ویرایش معرفی شود. این گزارش می گوید که ویژگی Color Pop در Google Photos یکی از مواردی است که کاربران مجبور به پرداخت آن هستند. این گزارش تصاویر صفحه ای را که توسط خواننده ای برای آنها ارسال شده بود ضمیمه می کند ، جایی که به وضوح نشان می دهد که برای استفاده از Color Pop ، Google اشتراك پرداخت شده Google One را فشار می دهد.
گوگل این را در بیانیه ای به Engadget روشن کرد و گفت که اگر کاربران بخواهند این ویژگی را در عکسهایی که فاقد اطلاعات عمق هستند اعمال کنند ، به عضویت Google One احتیاج دارد. “در Google Photos ، پاپ رنگی ویژگی است که همچنان برای همه قابل استفاده است ، بدون هیچ گونه هزینه ای ، برای عکسهای دارای اطلاعات عمق (مانند حالت عمودی). به عنوان بخشی از عرضه گسترده در اوایل سال جاری ، اعضای Google One می توانند این ویژگی را برای عکسهای بیشتر افراد ، از جمله افرادی که اطلاعات عمیق ندارند ، اعمال کنند. ” به عبارت دیگر ، پاپ رنگی رایگان باقی خواهد ماند اما کاربران باید هزینه “برخی” عکس ها را پرداخت کنند.
حذف برنامه توسط توسعه دهندگان XDA پیشنهاد کرده است که ویژگی های ویرایش اضافی به Google Photos وارد می شوند اما ممکن است فقط برای اعضای Google One رزرو شوند. این قطره قطره سازی همچنین نشان داد که اعضای Google One از ویژگی های بیشتری نسبت به افرادی که بخشی از سرویس اشتراک Google نیستند استفاده خواهند کرد.