منظور از تراتل همان پدال گاز است

این انجین که ردلاین آن از دور وحشتناک 10500 شروع میشود، با 3 عدد تراتل بادیِ 41 میلیمتری Mikuni تغذیه میشود تا نسبت تراکم انجین را به عدد بسیار خوب 11.3 به یک برسانند. خب این دسته از ماشین کنترلی ها همونطور که از اسمشون هم پیداست برای آسفالت و خیابون و پیست ساخته شدن و نمیشه باهاشون دل رو زد به خاک و بیابون چون دقیقا عین ماشین های واقعی فنر بندی اون ها برای اینکار طراحی نشده. بالا رفتن بیش از حد دما در موتور که باعث فعال شدن LIMP MODE در بسیاری از اتومبیل ها می شود و جهت جلوگیری از آسیب به خودرو اجازه رانندگی سرعتی را از راننده می گیرد. از دیگر اقدامات انجام شده می توان به تعویض لوله های آسیب دیده سوپر هیت و ری هیت هر دو واحد بخار،رفع نشتی از تراتل والو سمت راست واحد1 و ترمیم هدر باکس بویلر همین واحد اشاره نمود.

سنسور دور موتور با دو پایه ارتباطی به ECU متصل می شود و به صورت امواج شبه سینوسی، اطلاعات مربوط به دور لحظه ای موتور را به ECU ارسال می کند. تریم یکی از مهمترین بخشها در پرواز با هلیکوپتر کنترلی می باشد ، ریموت SYMA-S111G دارای سیستم تریم به صورت دستی بوده و به راحتی میتوانید در صورت لزوم توازن و تعادل پروازی را در این پرنده تنظیم فرمایید. واتر پمپ نیز در مسیر تغییرات موتور با نمونه برقی جایگزین شده و دیسک و صفحه 5 پره گرافیتی روی این مینی مسابقه ای نصب شده که دارای پلیت فشار پشت دیسک مخصوص است. بهتره تو شرایط اضطراری بالای 4000 دور ماشینو نگه دارید و زیاد به ماشین فشار نیارید. زمانی به سراغ خرید یک پرنده بال ثابت بروید که مدت ها با پرنده های مولتی روتور کار کرده اید و حالا به دلیل حجم بالای پروژه های نقشه برداری خود، قصد دارید یک پرنده بال ثابت تهیه کنید. این سنسور درست بالای سر چرخ دنده های فلایویل دور موتور قرار گرفته است.

برای این که هواپیما شدیداً یخ زده و اُفت شدید ارتفاع داشته است. اون شاخص knock correction ca جاهایی که صفر نیست و اومده پایین (خط نارنجی) یعنی ناک زده. خلبان چرا پایین می­رود؟ چرا باید آن سیستم را خاموش کند. به عنوان نمونه، این موضوع را مطرح می­کنم که ژاپن سه دقیقه جلوتر می­تواند زلزله را پیش­بینی کند. منِ نوعی یا منِ کارشناس، در آنجا نبوده­ام ولی آن چیزی که برآورد می­شود این طور است. هواپیماهایی نیز داریم که سیستم راداری ندارند و نمی­توانند در داخل ابرها پرواز کنند یا در هر ارتفاعی نمی­روند. این یک نمونه است و ما در طول سال تعداد زیادی از این پروازهای ناموفق را داریم. این نشان می­دهد که خلبان، دیر متوجه شده. برای این که سیستم پیش­بینی هواشناسی، دیر اطلاع داده است. وقتی آن سیستم را روشن کرده یعنی دیده است که بدنه هواپیما دارد یخ می­زند اما آن را دیر روشن کرده است.

اما قسمت زیرین هواپیما به کوه برخورد کرده است. شما خاطرتان هست که کدام قسمت هواپیمای تهران ـ یاسوج به کوه برخورد کرده است؟ وقتی خلبان هواپیمای «ای تی آر» پرواز تهران ـ یاسوج کاهش ارتفاع داده است عوامل پروازی حدود دو دقیقه و 26 ثانیه دستگاه ضد یخ را روشن کرده و بعد آن را خاموش کرده­اند. وقتی هواپیمای تهران ـ یاسوج در ارتفاع 21 هزار پایی بوده و خلبان برای اولین بار با برج مراقبت فرودگاه یاسوج ارتباط برقرار کرده بود، همین خلبان به کنترلر مرکز کنترل فضای کشور اعلام کرده با فرودگاه یاسوج ارتباط گرفته است. خلبان با فرودگاه یاسوج هماهنگ نمی­کند و قبل از این که به رشته کوه دنا برسد حتی تا 14 هزار و 500 پا، کاهش ارتفاع داده است. استپ موتور یك موتور الكتریكی است هیچ گاه آن را با حلال هایی مانند بنزین تمیز نكنید حتی اجازه این كار را به مكانیك ندهید. در روند ساخت موتور اتومبیل در کارخانه سازنده، همیشه داخل محفظه سیلندر رسوباتی تشکیل میشود. چون به احتمال زیاد، خیلی سریع یخ سنگینی روی بدنه هواپیما تشکیل شده است. چون تمام بدنه هواپیما را یخ گرفته بود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تراتل پیکاپ وب سایت خود باشید.