مهاجران هندی در Qu: “مردم پاکستان می گویند به رهبری مانند مودی نیاز دارند… مردم سیدنی او را به عنوان نخست وزیر دائمی می خواهند”

مهاجران هندی در Qu: “مردم پاکستان می گویند به رهبری مانند مودی نیاز دارند… مردم سیدنی او را به عنوان نخست وزیر دائمی می خواهند”

نخست وزیر مودی مورد استقبال گرم جامعه هندی در سیدنی، استرالیا قرار گرفت. Twitter/@narendramodi.

سفر نخست وزیر نارندرا مودی به سیدنی با استقبال چندین نفر از افراد سرشناس و مهاجران هندی از او به عنوان یک رهبر جهانی به یک هیاهو تبدیل شده است.

مودی روز دوشنبه برای یک سفر سه روزه برای تقویت روابط دوجانبه بین سیدنی و دهلی نو به استرالیا سفر کرد. این آخرین مرحله از سفر او به سه کشور است. قبل از این به ژاپن و پاپوآ گینه نو رفت.

مهاجران هندی در سیدنی مشتاقانه منتظر ورود نخست وزیر بودند.

مقالات مرتبط

PM

نخست وزیر مودی در استرالیا: چرا سفر او قابل توجه است

PM

تماشا کنید: از نخست وزیر نارندرا مودی در سالن بانک قدس در سیدنی استقبال سنتی شد

برای خوشامدگویی به نخست وزیر هند، هواپیماهای تفریحی قبل از شروع مراسم اجتماعی با املای «مودی خوش آمدید» نوشتند.

در همین حال، خواننده آنوپ جالوتا گفت: «مردم پی‌ام‌دی مودی را دوست دارند. حتی پاک هم او را دوست دارد. مردم در پاکستان می گویند که به رهبری مانند او نیاز دارند… مردم سیدنی یک چیز در دل دارند و آن اینکه او را به عنوان نخست وزیر دائمی می خواهند.

مهاجران هندی در سالن قدوس بانک در سیدنی منتظر مودی بودند. یک زن گفت: «همه ما از دیدن نخست وزیر مودی هیجان زده هستیم و منتظر آمدن او هستیم. این مهمترین چیز برای ماست.»

تصاویری از محلی که قرار است مراسم اجتماعی در آن برگزار شود، هنرمندانی را در حال اجرای رقص سنتی هندی نشان می دهد.

مودی در استرالیا چه خواهد کرد؟

در گفتگوی اختصاصی با استرالیایینخست‌وزیر مودی گفت که می‌خواهد روابط با استرالیا را به «سطح بعدی» برساند، از جمله روابط دفاعی نزدیک‌تر برای کمک به تضمین یک هند و اقیانوس آرام «باز و آزاد».

گفت: من آدمی نیستم که راحت قانع شوم.

او افزود: «من دیده ام که نخست وزیر آلبانیز همان است (کسی که به راحتی راضی نمی شود).

“من مطمئن هستم که وقتی دوباره در سیدنی با هم باشیم، این فرصت را خواهیم داشت تا بررسی کنیم که چگونه می توانیم روابط خود را به سطح بعدی برسانیم. نخست وزیر مودی گفت: زمینه های جدیدی از مکمل را شناسایی کنیم و می توانیم همکاری خود را گسترش دهیم.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را دنبال در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام.