مهاجم پاک به ضرب گلوله کشته شد، دو نفر دیگر در امتداد LoC در پونچ دستگیر شدند

مهاجم پاک به ضرب گلوله کشته شد، دو نفر دیگر در امتداد LoC در پونچ دستگیر شدند

پونچ/جاموسخنگوی وزارت دفاع هند گفت: تلاش برای قاچاق 17 کیلوگرم مواد مخدر از طریق خط کنترل در منطقه پونچ جامو و کشمیر توسط ارتش هند خنثی شد و یک مهاجم پاکستانی کشته و دو نفر دیگر دستگیر شدند.

مقامات گفتند که افراد نفوذی ساکنان میدان محله در روستای چنجال در جامو و کشمیر (PoJK) تحت اشغال پاکستان بودند و توسط نیروهای نظامی در بخش شاهپور رهگیری شدند.

سرهنگ Devender Anand مستقر در Jammu Pro Army PRO گفت که نیروها متوجه حرکت مشکوک یک گروه سه نفره در نزدیکی LoC حدود ساعت 10:15 بعد از ظهر روز شنبه شدند.

حوالی نیمه شب، گروه از LoC عبور کردند و شروع به نفوذ به این سمت کردند. نیروهای آماده باش حرکت گروه نفوذی را تحت رصد مستمر نگه داشتند. حدود ساعت 2 بامداد، با نزدیک شدن گروه به حصار، نیروهای ارتش آماده به چالش کشیدند.»

این مقام مسئول گفت: هنگامی که متجاوزان شروع به فرار کردند، به آنها تیراندازی شد. او افزود که یکی از آنها به ضرب گلوله کشته شد در حالی که دو نفر دیگر با استفاده از شاخ و برگ های انبوه، تاریکی و صخره ها توانستند به جنگل فرار کنند.

سرهنگ آناند گفت: “منطقه بلافاصله برای جلوگیری از فرار آنها از طریق LoC محاصره شد و عملیات جستجو در اولین نور آغاز شد که در آن جسد مهاجم کشته شده در محل برخورد پیدا شد.”

او گفت که با ادامه جستجو در جنگل، دو مهاجم دیگر دستگیر شدند که یکی از آنها مجروح بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در این عملیات سه کیسه حاوی 14 بسته مواد مخدر به وزن حدود 17 کیلوگرم، ارز پاکستانی، مقداری اسناد و مواد خوراکی کشف شده است.

سرهنگ آناند به نقل از بازجویی اولیه از مزاحمان دستگیر شده گفت که آنها ادعا کرده اند که آنها ساکن روستای چنجال از توابع PoJK هستند.

این افسر گفت: «بنابراین، نیروهای ارتش آماده با اقدام سریع خود از یک مزایده نفوذ بزرگ یک گروه تروریستی Narco جلوگیری کردند که پتانسیل برهم زدن آرامش در مناطق پونچ و راجوری را با طراحی‌های پلید خود داشت.

مقامات، مهاجم مقتول را شریف کهلی (45) و همکاران دستگیر شده او را شکیل چودهری (32) و طارق کهلی (40) معرفی کردند.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام