موج مگا به شدت ضربه می زند زیرا ادعاهای واکسیناسیون چین ثابت می شود

موج مگا به شدت ضربه می زند زیرا ادعاهای واکسیناسیون چین ثابت می شود

چین شاهد افزایش موارد ابتلا به کووید است. خبرگزاری فرانسه

چین برای مبارزه با کووید مرگبار که بار دیگر جمعیت آن را آلوده کرده است، به واکسن های تولید داخل خود متکی است. با این حال، شی جین پینگ و دولت او این را انکار کرده اند که ضربات انجام شده در این کشور کمتر موثر است.

انتظار می رود موارد ابتلا به کووید-19 در چین در ماه ژوئن به اوج خود برسد و انتظار می رود تا 65 میلیون نفر به این ویروس مبتلا شوند. واشنگتن پست گزارش گفت.

این به سختی در عرض شش ماه پس از لغو محدودیت‌های Zero Covid توسط چین صورت می‌گیرد که به ویروس اجازه می‌دهد به سرعت در میان 1.4 میلیارد ساکن این کشور گسترش یابد.

مقالات مرتبط

چین

چین تحت ابر جدید COVID، تا پایان ژوئن تعداد موارد ابتلا به 65 میلیون در هفته به اوج خود می رسد

چین

ورزش جهانی پس از سال ها لغو کووید به چین بازگشت

واکسن های کمتر موثر + سنبله کووید = بستری بیشتر

با ابتلای بیشتر مردم به کووید، این احتمال وجود دارد که بیمارستان‌های کشور سرنوشتی مشابه ژانویه داشته باشند، زمانی که بخش‌ها مملو از بیماران بود، افرادی که به دلیل کمبود تخت در راهروها دراز کشیده بودند، و سردخانه‌ها با صف‌های طولانی با افراد منتظر مواجه شدند. اجساد عزیزانشان برای انجام آخرین مناسک.

بر اساس گزارشی که توسط گلوبال تایمزچندین شهروند چینی گفته اند که طی روزهای اخیر برای دومین بار به کووید-19 مبتلا شده اند.

در گزارشی به نقل از رئیس بیمارستان مردمی سوم شنژن آمده است که 60 درصد از بیماران مبتلا به کووید-19 که در دو هفته گذشته تحت درمان قرار گرفته‌اند برای اولین بار آلوده شده‌اند و 40 درصد با علائمی مانند تب، گلودرد و سایر بیماری‌های تنفسی مجددا آلوده شده‌اند. علائم. اما علائم برای افراد مبتلا مجدد نسبتاً خفیف است و دوره بروز علائم نسبتاً کوتاهتر است.

دانشمندان چینی خواستار واکسن های بهتر هستند

دانشمندان برجسته در چین، ژونگ نانشان می‌گویند: «توسعه واکسنی با محافظت بهتر در برابر نوع XBB بسیار مهم است.»

وی گفت: در حال حاضر دو واکسن علیه XBB وجود دارد که تایید اولیه شده است و سه یا چهار واکسن دیگر نیز به زودی تایید خواهد شد.

در یک کنفرانس بیوتکنولوژی در گوانگژو، ژونگ نانشان گفت که طبق تخمین های خود، آخرین موج عفونت در مقایسه با موج قبلی که اواخر سال گذشته و تا ژانویه چین را درگیر کرد، خاموش تر خواهد بود.

گونه ای که منجر به افزایش موارد کووید در چین می شود

طبق نسخه ژونگ ومیکرون، XBB، به افزایش مجدد موارد کووید در سراسر چین دامن زده است.

در پی این چرخش برای زندگی با این ویروس، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین به‌روزرسانی آمار هفتگی خود را در اوایل ماه جاری متوقف کرده است و سؤالات زیادی در مورد تأثیر واقعی کووید-19 در چین بی‌پاسخ گذاشته است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام