موسس شرکت هواپیمایی تایوانی برای عذرخواهی از مسافران سرگردان به ژاپن سفر کرد

موسس شرکت هواپیمایی تایوانی برای عذرخواهی از مسافران سرگردان به ژاپن سفر کرد

چانگ کو-وی، بنیانگذار خطوط هوایی استارلوکس، به فرودگاه ناریتا ژاپن سفر کرد تا از مسافران عصبانی عذرخواهی کند. اخبار18.

موسس یک شرکت هواپیمایی تایوانی برای عذرخواهی شخصی از مسافران خطوط هوایی که یک شبه پس از تاخیر و لغو پرواز سرگردان شده بودند، برای اولین بار به فرودگاهی در ژاپن پرواز کرد.

به گزارش تایوان نیوز، چانگ کو-وی، رئیس خطوط هوایی استارلوکس، اوایل این هفته تمام مسیر خود را به فرودگاه ناریتا توکیو در ژاپن سفر کرد تا از 308 مسافر سرگردان به دلیل تاخیر در پرواز برنامه ریزی شده عذرخواهی کند.

بنیانگذار در ویدئویی ادعا کرد که این تاخیر به دلیل باد شدید بوده است که جمعیت خشمگین فرودگاه را قانع نکرده است.

مقالات مرتبط

نه

شوخی نیست: چرا ژاپنی ها در مورد نحوه لبخند زدن درس می گیرند؟

نه

دو بار دیگر به حبس تعلیقی در رسوایی المپیک توکیو محکوم شدند

به گفته چانگ، X803 که قرار بود در 6 می پرواز کند، در ابتدا به دلیل بررسی تعمیر و نگهداری هواپیما به تعویق افتاد. پس از بررسی، خدمه کابین از ساعات کاری خود فراتر رفته بودند.

یکی از مسافران این به روز رسانی را در گروه فیس بوک خود به نام Complaints Communal به اشتراک گذاشت و در آنجا فاش کرد که در ابتدا قرار بود ساعت 3:45 بعدازظهر سوار پرواز JX803 شود اما بدون توضیح به ساعت 4:20 بعد از ظهر به تعویق افتاد.

مسافران Irate که منتظر پروازهای خود بودند، متوجه شدند که دو پرواز قبلی به دلیل بادهای شدید در ناریتا به تاخیر افتاده بود. آنها فکر کردند که تاخیر به همین دلیل اتفاق افتاده است و مدتی صبر کردند.

حدود ساعت 5:30 بعد از ظهر، یکی از نمایندگان خطوط هوایی استارلوکس به مسافران اطلاع داد که این شرکت قصد دارد مسافران را از JX801 به JX803 نیز منتقل کند. مسافر گفت که JX803 از ابتدا به دلیل آب و هوا به تاخیر نیفتاده است بلکه برای راحتی کار است. وی افزود: از آنجایی که (ایرلاین) نمی‌خواست هواپیمای دیگری برای جابجایی مسافران در JX801 بفرستد، زمان مسافران JX803 قربانی شد تا مسافران JX801 بتوانند با هم پرواز کنند.

خطوط هوایی استارلوکس پس از سوار شدن مسافران به پرواز در ساعت 7 بعد از ظهر، آب و غذا ارائه نکرد و همچنین اعلام کرد که خدمه کابین اصلی از حداکثر ساعات کاری خود فراتر رفته است که باعث شد پرواز تا ساعت 11 شب به تعویق بیفتد.

بعداً، شرکت هواپیمایی وعده بازپرداخت کامل وجه را داد.

مسافران پرواز را پیاده کردند و از آنها خواسته شد که شب را در ترمینال بگذرانند. بنیانگذار استارلوکس در حین تعامل با مسافران عصبانی گفت که فرودگاه ناریتا در ابتدا موافقت کرد که شروع مقررات منع آمد و شد را تا ساعت 12:30 صبح به تعویق بیندازد اما بعداً به قول خود عمل کرد.

مسافران منتظر توضیحی از موسس در مورد تصمیم اتخاذ شده برای ادغام دو پرواز بودند که بی پاسخ ماند.

پرواز اولیه قرار بود ساعت 6 صبح روز 7 می انجام شود اما دوباره با دو ساعت تاخیر انجام شد. به مسافران سرگردان در صبح غذا، آب یا کوپن داده نمی شد و مجبور بودند صبحانه خود را به تنهایی بخرند، که وضعیت از قبل متشنج را تشدید کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام